تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
plusresetminus
حزب الله: وزیر دادگستری در جمع مردم شهرستان شهریار، مشارکت بالای مردم در انتخابات را نمونه‌ای از وجود همدلی و صمیمیت بین مردم و مسئولان عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۶۱۸۶۷
در این دولت قصد نداریم تنها از راه فروش نفت بودجه‌سازی کنیم

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای اداری، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت از مقام والای شهیدان رجایی و باهنر تجلیل کرد.

 

وزیر دادگستری با بیان این که خدمت به خلق خیر بزرگی است و ما به این خدمتگذاری مباهات می‌کنیم اظهار کرد: خدمتگذاری به خلق از الطاف الهی است و در روایات و احادیث نیز مکرر به این موضوع اشاره شده است.

 

وی درباره ارتباط مردم و مسئولان در جامعه گفت: خوشبختانه امروز مردم شاهد تلاش بالای مسئولان هستند و مشارکت بالای مردم در تمامی صحنه‌ها و از جمله انتخابات نیز موید وجود صمیمیت و همبستگی بین مردم و مسئولان است.

 

پورمحمدی وجود ثبات و امنیت در جامعه و هراس دشمن از هرگونه اقدام نابجا علیه جمهوری اسلامی ایران را ناشی از همین وحدت و همبستگی بین مردم و نظام دانست و تصریح کرد: جامعه‌ای به اهداف و آرمان‌های والا دست می‌یابد که تلاش و جهاد کرده و در عین حال خطرپذیر باشد و در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

 

وزیر دادگستری طولانی شدن روند مذاکرات اتمی را نشانه قدرت ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر ابر قدرت‌ها و زورگویان دانست و خاطرنشان کرد: تحولات و حوادث منطقه نشان از قدرت بالای تاثیرگذاری ما در مناسبات دارد و بیانگر این مساله است که جمهوری اسلامی ایران توانسته است فرهنگ ایثار و شهادت را به فرای مرزهایش صادر کند.

 

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به ملت گفت: ما باید همواره هوشمندانه با واقعیت‌ها روبرو شویم؛ چراکه با منابع و امکانات عادی نمی‌توان بر مشکلات غلبه کرد و این مهم نیاز به جذب مشارکت همگانی دارد.

 

وی افزود: ما در این دولت قصد نداریم تنها از طریق فروش نفت بودجه‌سازی کنیم، بلکه با تفکر مدیریتی صحیح و کار کارشناسی به دنبال تغییر در ساختارهای غلط گذشته و خلق منابع جدید هستیم؛ دولت باید توان جذب سرمایه‌های عمومی را ایجاد کرده و از این طریق فشار بر منابع دولتی نیز کاهش می‌یابد.

 

وزیر دادگستری با بیان این نکته که دولت تدبیر و امید از حرکت‌های سریع و با بازده سطحی و مقطعی که بدون پشتوانه بوده و تنها مدت کوتاهی برای مردم جذابیت ایجاد می کند، پرهیز دارد تصریح کرد: در گذشته قرار بود که در هر سال حداقل 8 درصد رشد داشته باشیم و شغل ایجاد کنیم که با وجود درآمد هنگفت نه تنها این امر محقق نشد، بلکه در سال‌های اخیر با رشد منفی مواجه بودیم.

 

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از روند مثبت رشد اقتصادی گفت: «خوشبختانه با اقدامات کارشناسانه دولت، در حال خارج شدن از رکود هستیم و امیدواریم تا آخر امسال به رشد حداقل 2 درصد برسیم».

 

پورمحمدی در پایان سخنانش بیان کرد: ظاهربینانه و بی‌برنامه عمل کردن، صرف هزینه‌های هنگفت برای امور بیهوده و شعار دادن بدون برنامه و بدون تامین ظرفیت‌های اقتدار، نه تنها منجر به بروز مشکلات فراوان شده بلکه دشمنان را نیز به طمع انداخته است که خوشبختانه اکنون به درک بالای اجتماعی رسیده‌ایم و می‌دانیم تنها راه خروج از این وضعیت و رسیدن به دستاوردهای بزرگ، صبر و تحمل و برنامه‌ریزی صحیح، دقیق و کار کارشناسی است.

 

بر اساس این گزارش وزیر دادگستری در ادامه سفر به شهرستان شهریار، ساختمان شهرداری شاد شهر را افتتاح و از یکی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان نیز بازدید کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین