تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله: نایب رییس شورای شهر کرج از کمک ۵۰ میلیون تومانی اعضای شورای شهر کرج به هموطنان مناطق سیل زده خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۵۵
هموطنان سیل زده تنها نیستند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور وحیدی  اظهار کرد: طی چند روز گذشته به همراه جمعی از اعضای شورای پنجم، بازدیدی از مناطق سیل زده لرستان داشتیم.
 
وی ادامه داد: در این سفر به تعدادی از روستاهای این استان از جمله پلدختر و بابازید که بر اثر وقوع سیل آسیب دیده اند، سفر کرده و از نزدیک در جریان وضعیت و حال و هوای آنها قرار گرفتیم.
 
عضو شورای شهر کرج افزود: بسیاری از خانه های مسکونی در روستاهای این استان در گل فرو رفته اند و علی رغم لایه روبی صورت گرفته، هنوز آماده سکونت نیستند.
 
وی با اشاره به بازدید از آموزش و پرروش استان لرستان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ معلم دراین استان آسیب دیده که  وضعیت زندگی ۷۰ نفر از آنها به صفر رسیده و برای بهبود شرایط از فرهنگیان کشور استمداد می‌طلبند.
 
وحیدی توضیح داد: شورا و شهرداری کرج ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به مناطق سیل زده کشور اختصاص داده تا از این طریق بخش کوچکی از خسارات ایجاد شده در این مناطق جبران شود.
 
نایب رییس شورای شهر کرج گفت: به جز این، شورای شهر کرج هم به طور جداگانه ۵۰ میلیون تومان برای کمک به هموطنان سیل زده جمع آوری کرده است.
 
وی در ادامه با اشاره به سفراعضای شورای شهر به مناطق سیل زده  خوزستان خاطرنشان کرد: در جریان سیل اخیر، استان البرز به عنوان  معین شهرستان باوی معرفی شده و تا کنون محموله های کمک های مردمی زیادی را به این شهرستان ارسال کرده است.
 
وحیدی ابراز کرد: تعداد زیادی از گروه‌های جهادی استان در مناطق سیل زده خوزستان و لرستان حضور دارند و به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند.
 
این عضو شورا افزود: وقوع سیل در روزهای ابتدای سال شادی نوروز را به کام همه ما تلخ کرد و خسارات زیادی به تعدادی از هموطنان وارد کرد.
 
وی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بخشی از خسارات وارد شده به این عزیزان را جبران کنیم و با تقویت حس همدلی، این باور را در هوطنان سیل زده ایجاد کنیم که تنها نیستند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین