تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
plusresetminus
حزب الله : رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۵۸
پیام تسلیت روحانی به مناسبت سانحه سقوط هواپیمای یاسوج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن عده‏ ای از هموطنان عزیز شد ، تسلیت گفت.
 
متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.
لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاههای ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.
 
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین