تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
حزب الله: یک عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه "آتش‌بس طرحی برای بهره‌برداری رژیم صهیونیستی است"، ابراز عقیده کرد: طرح آتش‌بس صرفاً عاملی برای ایجاد جنگ روانی علیه مسائل غزه و مسلمانان است.
۰
کد مطلب : ۵۸۶۴۵
مسلمانان برای دفاع از مردم غزه از جای برخیزند

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،بهادر ولی‌زاده با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: با توجه به اینکه روز قدس نزدیک است و این روز هر ساله تأثیر ویژهای در آگاهی مردم دنیا نسبت به ظلم‌های و خشونت‌های رژیم صهیونیستی داشته است می‌توان یکی از دلایل دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه را روز قدس دانست.

 

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواهد با حملات خود علیه غزه اخبار روز قدس را تحت پوشش قرار دهد اما هیچ‌گاه به این نیت خود دست پیدا نخواهد کرد؛ چراکه ماه رمضان و دعاهای مردم موجب رسوا شدن هرچه بیشتر این رژیم می‌شود.

 

این فعال سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: اسرائیل، استکبار است و تمام نقشه‌های استکباری منطقه از جمله درگیری‌ها و تفرقه‌های میان مسلمانان در کشورهای عراق، عربستان و افغانستان از سوی این رژیم غاصب در حال پیگیری است و همه اینها برای آن است که بتواند مقاومت را هرچه بیشتر تحت فشار قرار دهد.

 

ولی‌زاده با تأکید بر اینکه "طرح موضوع آتش‌بس طرحی برای بهره‌برداری سیاسی رژیم صهیونیستی است"، افزود: مطرح کردن طرح آتش‌بس صرفاً عاملی برای ایجاد جنگ روانی علیه مسائل غزه و مسلمانان است؛ چراکه صهیونیست‌ها تا زمانی این مسأله را مطرح می‌کنند که بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

 

وی در پایان به وظیفه و نقش کشورهای اسلامی در شرایط فعلی در مورد موضوع غزه اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها مجامع اسلامی بلکه مسلمانان دنیا چه شیعه و چه سنی وظیفه دارند که آنچه در توان دارند را جهادگونه برای دفاع از مردم غزه به کار بگیرند. همه مجامع، افراد و مسلمانان وظیفه دارند جهت دفاع از حقانیت مسلمانان در هر نقطه از جهان از جای برخیزند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین