تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
plusresetminus
حزب الله : درحالی که امکان وقوع تغییرات در فصل جدید برنامه " شب کوک" وجود دارد، برنامه "گپ کوک" هر هفته با اجری باربد بابایی روی آنتن می‌رود.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۰۴۰
وقوع تغییرات در فصل جدید «شب کوک»
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با توجه به اینکه هم اکنون درماه مبارک شعبان قرار داریم، تلویزیون ویژه برنامه‌هایی را در کنار سایر برنامه‌های خود برای بیننده‌ها تدارک دیده است.

یکی از این ویژه برنامه‌ها پرمخاطب که با محور موسیقی و حضور اهالی موسیقی تولید می‌شود، "گپ کوک" نام دارد و مجری آن، باربد بابایی است.

"گپ کوک" شکل دیگری از برنامه تلویزیونی " شب کوک" است البته در روند اجرایی، تفاوتهایی با " شب کوک" دارد که یکی از آن‌ها، حضور نداشتن افرادی به عنوان اعضای هیئت داوران است.

دربرنامه "شب کوک" هنرمندانی مانند فریدون آسرایی، فرهاد برنجان، پوریا حیدری و مهدی یغمایی به عنوان چند تن از فعالان عرصه موسیقی در گروه داوران قرار داشتند و پس از اجرای هر یک از شرکت کنندگان در مسابقه، نظرات کارشناسی و فنی خود را درباره چگونگی اجرای فرد مورد نظر اعلام می‌کردند.

بر اساس گفت و گویی که چندی پیش فریدون آسرایی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان داشت، قرار است سری جدید برنامه " شب کوک" پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، جلوی دوربین برود.

همچنین بر اساس این گفت و گو که اطلاعات آن بر اساس اطلاعاتی از سوی تهیه کننده برنامه "شب کوک" اعلام شده، قرار است درسری جدید این برنامه تغییراتی در گروه داوران ایجاد شود و در این راستا شاید یک نفر از اعضای قبلی، از این گروه کنار برود.

برنامه "گپ کوک" پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین