تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
حزب الله : ویگو مورتنسن بازیگر فیلم های «ارباب حلقه ها» و «قول های شرقی» جایزه آمریکن ریویرا را از جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» دریافت می کند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۲۲
جشنواره «سانتا باربارا» از بازیگر «ارباب حلقه ها» تجلیل می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا»، ویگو مورتنسن بازیگر فیلم های «ارباب حلقه ها» و «قول های شرقی» را برای دریافت جایزه آمریکن ریویرا (American Riviera Award) انتخاب کرد.
 
مورتنسن این جایزه را در سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» که بین روزهای ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه ۲۰۱۹ (۱۰ تا ۲۰ بهمن) برگزار می شود، دریافت می کند.
 
مورتنسن ۲ بار برای فیلم های «قول های شرقی» و «کاپیتان خارق‌العاده» نامزد جایزه اسکار شده است و البته به نظر می رسد با فیلم جدیدش «کتاب سبز» نیز بار دیگر نامزد این جایزه شود.
 
راجر دارلینگ مدیر اجرایی جشنواره درباره این جایزه گفت: ویگو (مورتنسن) یکی از نیروهای فعال در عرصه بازیگری و یکی از بزرگترین بازیگرانِ با نقش های متنوع مانند آنچه در آخرین فیلمش «کتاب سبز» می بینیم است، ما او را دوست داریم و تحسینش می کنیم.
 
در سال های گذشته این جایزه به سینماگران مشهوری چون سم راکول، جف بریجز، رابرت ردفورد، کوئنتین تارانتینو و مارتین اسکورسیزی رسیده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین