تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
plusresetminus
حزب الله : مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: سکه‌های اهدایی وزارت ورزش را پس دادیم تا در بودجه‌اش کم نیاورد.
۰
کد مطلب : ۷۵۳۱۲
سکه‌ها را پس دادیم تا وزارت ورزش در بودجه‌اش کم نیاورد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،اکبر دودانگه با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش اظهار داشت: قبل از اعزام به ما گفتند مانند دوره قبل یعنی 4 سال پیش باز هم حق مربیان را خواهیم داد. این در شرایطی بود که می‌دانند شرایط اقتصادی به چه میزان تغییر کرده است.

وی افزود: در سخت‌ترین سال کشتی مربیان به این میزان زحمت کشیدند اما باز هم حق ما را رعایت نکردند و با تقدیر خود به مربیان توهین کردند. سؤال من این است که آیا شأن مربیان ما این است؟ جالب است زمانی که کشتی‌گیری می‌بازد و ناکام می‌شود مقصر مربی است و باید پاسخگو باشد اما در زمان پاداش‌ها آخرین نفر مربی است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش انگار مدیر نیست و اگر وی مدیر بود این وضع ما نبود. همیشه در نتیجه‌گیری کشتی نفر اول است و ما مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشتی به‌ دست آورده ایم اما این‌گونه با ما برخورد می‌شود. متاسفانه در این خصوص هیچ مسئولی نیز وجود ندارد تا به موضوع رسیدگی کند ولی مطمئن هستیم که رئیس جمهور در جریان نبوده است.

دودانگه ادامه داد: قبل از مسابقات هم پولی نبود به ما بدهند و بهتر است تا از این پس به خود ورزشکار بگویند تا راهی مسابقات شود. ما پول و سکه‌ها را پس دادیم تا وزارت ورزش در بودجه‌اش کم نیاورد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین