تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردای ذوب آهن اصفهان مقابل نفت تهران در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت:از تمام کسانی که در طول فصل تلاش‌های زیادی انجام دادند تا مسابقات به خوبی برگزار شود و به خوبی هم خبرنگاران پوشش دادند تشکر کنم.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۲۲۲
خدا لعنت کند کسانی‌که فوتبال را به این روز انداختند!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران را با مدیریت بدشان از بین بردند.
 
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردای ذوب آهن اصفهان مقابل نفت تهران در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت:از تمام کسانی که در طول فصل تلاش‌های زیادی انجام دادند تا مسابقات به خوبی برگزار شود و به خوبی هم خبرنگاران پوشش دادند تشکر کنم.
 
سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره دیدار با نفت تهران تصریح کرد: سخت‌ترین بازی مان را فردا انجام می‌دهیم. نتیجه زحماتمان را فردا باید با پیروزی در مقابل نفت بگیریم.
 
قلعه نویی درباره سقوط نفت تهران اظهار داشت: خدا از افرادی که باعث شدند فوتبال ایران به این روز بیفتد نگذرد. تیم‌هایی مثل بانک ملی، هما و پاس جزو تیم‌های ریشه‌دار بودند. ۱۰ سال شد که اعتراض می‌کنم. همه جوره هم به من حمله‌ور شدند حالا به حرف‌های من می‌رسند. تیمی سقوط کرد که دو سال پیش در ریاض عربستان از آبروی فوتبال ایران دفاع می‌کرد. تیم‌های اصیل به خاطر مدیریت بد از بین رفتند. باید بگویم هومن افاضلی هم برای نفت خیلی زحمت کشد. از کیفیت زمین چمن مطلع نیستم. اما امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.
 
وی بار دیگر از تمایلش برای ماندن در ذوب آهن حرف زد و گفت: نهالی کاشته شده که علاقه‌مندم بمانم. اما قطعا فصل آینده فرق می‌کند. رقابت در لیگ حساس‌تر خواهد شد، تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور هم مدعی خواهند شد. اگر بخواهند، می‌مانم وگرنه که می‌روم و مثل خیلی از تیم‌های دیگر که رفتم و یک میلیارد تومان و ۸۰۰ میلیون تومان از آن تیم‌ها طلب دارم. اگر قرار شد بمانم هم با همین تیم فنی که همکرانم هستند ادامه خواهم داد.
 
قلعه نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که زمانی که سرمربی استقلال بودید گفته می‌شد بعضی‌ها در استقلال کم کاری می‌کنند و امسال ه. مدر خصوص بعضی از بازیکنان ذوب آهن این را می‌گویند اظهار داشت: خیلی اتفاقات افتاد که نمی‌توانم زیاد راجع به آن صحبت کنم. نمی‌خواهم بگویم بازیکنی بی‌انگیزه بود یا زحمت نکشید، ولی الان همه مردم می‌دانند و به یکسری حرف‌ها رسیدند. بازیکنان ما را در ذوب‌آهن اذیت کردند نه اینکه عمداً می‌خواستند فشار بیاورند. بعد از بازی با فولاد متوجه شدیم بازیکنان ما سرباز هستند. مطمئن باشید اگر شرایط برای ما مهیا بود الان با پرسپولیس در کورس قهرمانی بودیم. مطمئناً صداقت تنها راهی است که می‌توانید به اهدافتان برسید. کسانی که صادق نبودند الان به جاده خاکی رسیده و به مشکل خورده‌اند. انشاالله آن ۳ بازیکنی هم که سرباز هستند بعد از اتمام سربازی دوباره به ذوب‌آهن برگردند و دوباره به شرایط ایده‌آلشان برسند. خیلی‌ها از تختی بیشتر مدال آوردند، اما چرا تختی همیشه به عنوان یک فرد بامرام مطرح بود؟ ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و زیاد در بحث‌ها شرکت نمی‌کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره احتمال جذب بازیکنان ستاره برای فصل آینده افزود: یک شاه مهره داشتیم که آن هم ذوب‌آهن بود. هر بازیکن و مربی دوست دارد به تیم‌های پرطرفدار مثل استقلال و پرسپولیس برود. هر بازیکنی بخواهند می‌دهیم. وسط فصل هم دیدید این کار را کردیم.
 
سرمربی ذوب آهن درباره ماندن مرتضی تبریزی در نیم فصل اول در ذوب آهن و نرفتنش به استقلال خاطرنشان کرد: نیم‌فصل گفتند مرتضی تبریزی را می‌خواهیم و ما هم دو بازیکن از آن‌ها خواستیم که در تیمشان نیمکت‌نشین بودند، اما موافقت نکردند. تبریزی بازیکن بسیار خوبی است و اگر ۵ سال پیش با من بود حالا هشتاد بازی ملی داشت. به نظرم بازیکن باید به جایی برود که آرامش داشته باشد.
 
سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به آن بازی نرسیده‌ایم و بهتر است در موردش حرفی نزنیم، اما می‌خواهم از رشید مظاهری هم نام ببرم. او بازیکن خیلی خوبی است. در این بیست سال که مربی بوده ام بایدت این را بگویم که رشیسد یکی از عوامل موفقیت تیم ما در فصل جاری بوده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین