تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
plusresetminus
حزب الله: سرمربی استقلال می‌گوید عقب‌ماندگی چهار امتیازی تیمش در نیم‌فصل اول می‌تواند در نیم‌فصل دوم خیلی سریع حل شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۵۶۲
نیم‌فصل اول برای استقلال خوب نبود

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم درگذشت "غلامحسین مظلومی" گفت: به خانواده محترم مظلومی درگذشت آقای "غلامحسین مظلومی" را مجددا تسلیت عرض می‌کنم و وظیفه من و باشگاه استقلال بود که در این مراسم شرکت داشته باشیم. آقای مظلومی از بامعرفت های فوتبال ما بودند و روحشان ان‌شاءالله شاد باشد. امیدوارم که بعد از این به پیشکسوتان بیشتر توجه کنیم و برایشان احترام بیشتری قائل باشیم. این درست نیست که فقط در شیرودی به دنبال پیشکسوتان باشیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاف تیمش در جام حذفی با ذوب‌آهن اظهار کرد: به هر حال ما زمان کمی داریم و بعد از داربی فقط باید روی مسائل روحی – روانی بازیکنان کار کنیم. واقعا زمان بازی‌ها فشرده است و کار فنی نمی‌توانیم کنیم. ذوب آهن تیم خوبی است و دو، سه هفته‌ است که نتایج بسیار خوبی را می‌گیرد. کار سختی برابر آنها داریم.

قلعه‌نویی درباره ارزیابی‌اش از استقلال در نیم فصل اول بیان کرد: در نیم فصل اول اصلا اوضاع برای استقلال خوب نبود. فقط هفت هفته‌ اول را خوب کار کردیم. با این حال جبران چهار امتیاز در 45 امتیاز دور برگشت کار سختی نیست و می‌توانیم عقب ماندگی را جبران کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از سایر تیم‌ها در نیم فصل دوم عنوان کرد: خودتان می‌بینید که تیم صدرنشین لیگ برتر 45 امتیاز نیم فصل اول تنها 28 امتیاز گرفته که اصلا امتیاز خوبی نیست. در کل به نظرم تیم‌ها خیلی به هم نزدیک بودند و امیدوارم که در نیم فصل دوم همه چیز را حداقل جبران کنیم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیم فصل دوم خریدهایی خواهد داشت یا نه، گفت: بله! قطعا در نیم فصل دو، سه بازیکن را خواهیم گرفت تا تیم را تقویت کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین