تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
plusresetminus
حزب الله : منتقد سینما گفت: باید کتاب‌هایم را از ساقی بگیرم و به ناشر دیگری بسپارم، البته هنوز با ناشری صحبت نکردم و کارها به همین شکل مانده است.
۰
کد مطلب : ۱۱۸۸۶۶
گلایه «آقای منتقد» از ناشر آثارش

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود فراستی منتقد و مدرس سینما با گلایه از نحوه انتشار آثارش از سوی نشر ساقی و احتمال اینکه ادامه همکاری با این ناشر میسر نباشد، گفت: به نظرم ادامه دادن با نشر ساقی میسر نیست چون از نظر مالی وضع‌شان خوب نیست.

وی افزود: دو کتاب «دیالکتیک نقد» و «لذت نقد» را حدود یک ماه پیش ساقی 500 نسخه منتشر کرده و پیش از آن نیز کتاب‌های «اسطوره جان فورد» و «فرهنگ فیلم‌های جنگ و دفاع ایران»را نیز منتشر کرده است. همچنین کار «برگمان» هم هست که دو سال در بازار نایاب است من هم تاکید می‌کنم که منتشر کنند ولی جدی نمی‌گیرند و کاری صورت نمی‌گیرد.

این منتقد سینمای در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: باید کارها را از ساقی بگیرم و به ناشر دیگری بسپارم، البته هنوز با ناشری صحبت نکردم و کارها به همین شکل مانده است.

او اضافه کرد: همچنین یک کار در مورد فلینی آماده دارم که آن هم قرار بود ساقی در بیاورد که از نظر مالی نمی‌شود با آنها در آورد.

فراستی در پایان با اشاره به کار دیگری که آماده انتشار است، گفت: نقد فیلم «ارتش سایه‌ها» اثر ژان پیر ملویل را به صورت یک تک نگاری نوشته‌ام ولی هنوز ناشری برای آن پیدا نکرده‌ام که اگر با ناشری به توافق نرسم احتمالا به صورت ناشر مولف خودم منتشر می‌کنم.

بر اساس این گزارش، از مسعود فراستی منتقد و مدرس سینما کتاب‌هایی در زمینه نقد سینما منتشر شده که بسیاری از علاقه‌مندان به سینما به آنها رجوع می‌کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین