تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
plusresetminus
وسیله ویژه پولدارها:

سواری روی آب و خاک /عکس

حزب الله: اگر یک جت اسکی را به چهار چرخ مجهز کنیم، به سادگی می‌توانیم روی قابلیت‌های روی جاده و خارج از آب آن هم حساب باز کنیم. البته شاید در عمل همه چیز به این سادگی هم نباشد. کواداسکی، این ایده را پیاده کرده است. یک جت اسکی دو نفره که می‌تواند لحظات مفرحی را روی آب برای شما فراهم سازد و در پایان کار نیز، سوار بر آن می‌توانید از آب خارج شوید و تا ویلای ساحلی خود برانید.
۰
کد مطلب : ۶۲۷۲۰
سواری روی آب و خاک /عکس
برای اینکه این وسیله در آب بدون مشکل حرکت کند و تعادل مناسبی داشته باشد، چرخ‌ها با زاویه مناسبی جمع شده و از آب خارج می‌شوند. بدنه بزرگ این وسیله که 652 کیلوگرم وزن دارد، به آن امکان حرکت همانند یک قایق را خواهد داد و البته بدیهی است که این امکان با قربانی کردن ویژگی‌های دینامیکی یک جت اسکی کوچک و چالاک صورت می‌گیرد.

در خارج از آب چرخ‌ها به محل خود بازگشته و امکان حرکت روی زمین را مهیا می‌کنند. برای تأمین نیرو از یک موتور چهار سیلندر BMW با حجم 1300 سی‌سی استفاده شده است که 140 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. درون آب سرعت Quadski به 72 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. روی خشکی نیز همین سرعت قابل دستیابی است. نیروی موتور به چرخهای عقب این وسیله منتقل می‌شود.

برای خرید یک Quadski مدل XL باید لااقل 40 هزار دلار پول پرداخت کنید.
کواد اسکی-نمای کلی
کواد اسکی -نمای کلی
کواد اسکی - نمای جلو
کواد اسکی -روی آب
کواد اسکی - روی خاک
کواد اسکی - روی آب
کواد اسکی -نمای کلی
کواد اسکی -نمای دکمه استارت
کواد اسکی -نمای پدال
منبع خبر : blessthisstuff.com
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین