تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
plusresetminus
حزب الله: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور سه‌شنبه هفته آینده به منظور ارائه گزارشی از عملکرد بودجه 92 به کمیسیون عمران مجلس احضار شد.
۰
کد مطلب : ۵۰۴۸۰
نوبخت هم به مجلس احضار شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده با تشکیل جلساتی پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات واصله، درباره موضوعات ارجاعی برای جمع‌بندی راهکارهای اجرایی نمودن سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بحث و تبادل نظر می‌کنند.
 
ادامه بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات صنعتی و علایم تجاری) نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
 
اعضای کمیسیون عمران مجلس یکشنبه آینده نشست مشترکی با انجمن‌های صنفی مرتبط با حوزه فعالیت در راستای منویات مقام معظم راهبری با موضوعیت اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 93 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خواهند داشت.
 
استماع گزارش تابش رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و معاونان او درباره برنامه‌های مسکن و نیز استماع گزارش محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از عملکرد بودجه سال 1392 و سیاست‌های کلی سال و بررسی پروژه‌های عمرانی استان کردستان در بازدید کمیسیون با حضور استاندار کردستان در دستور کار کمیسیون عمران خانه ملت قرار دارد.
 
کارگروه مسکن و شهرسازی کمیسیون نیز دوشنبه آینده طرح ایجاد رونق در ساخت و ساز و تسهیل صدور پروانه ساختمانی در شهرها را بررسی می‌کند و سپس طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی و برنامه‌های مسکن را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.
 
کارگروه بنادر نیز طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تأخیر) را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین