تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله: نیروهای امنیتی سوریه طی عملیات 24 ساعت اخیر خود توانستند شماری از مهمترین سرکردگان گروههای تروریستی در مناطق مختلف ناآرام این کشور را به هلاکت برسانند.
۰
کد مطلب : ۵۰۵۷۰
روی آوردن تروریستها به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، عملیاتهای سنگین ارتش سوریه طی 24 ساعت اخیر به هلاکت شمار زیادی از سرکردگان گروههای تروریستی در مناطق مختلف سوریه منجر شد.

خبرگزاری رسمی سوریه در گزارشی اعلام کرد "جمال القسوم" سرکرده گردان تروریستی "رجال الشام" (وابسته به جبهه الثوار) در حومه ادلب به هلاکت رسید.

همچنین منابع امنیتی از کشته شدن "ابوهریره عراقی" یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در حومه ادلب طی درگیری با یکی از گردانهای جبهه تروریستی النصره خبر می دهند.

دیگر تحولات امنیتی عراق به شرح زیر است:

- پایگاه سوری دام پرس در گزارشی اعلام کرد: پیروزی های ارتش سوریه و شکستهای متعدد تروریستها در این کشور، گروههای مسلح را به جاسوسان رژیم اسرائیل تبدیل کرده است. بنابراین گزارش، تروریستها که توان مقابله با ارتش سوریه را از دست داده اند طی ماههای اخیر در راستای ادامه حیات خود اطلاعات جاسوسی برای تل آویو ارسال می کنند.

- خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع انگلیسی از کشته شدن یکی از اتباع انگلیسی که در کنار گروههای مسلح در سوریه می جنگیده است، خبر داد.

- ارتش سوریه به مخفیگاههای گروههای تروریستی در منطقه معر النعمان در حومه ادلب یورش برد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

- نیروهای امنیتی سوریه با پیشروی در منطقه قدیمی حمص بر مناطق السائح و کلیسا "مار جرجس" سیطره پیدا کردند.

- ارتش سوریه به مخفیگاههای گروههای تروریستی در مناطق جوبر، القصور، خان الشیخ حمله کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند. در این حمله به مخفیگاههای تروریستها نیز آسیبهای جدی وارد شد.

- شبکه المیادین از درگیری سنگین ارتش سوریه در منطقه جمعیه الزهرا در شمال غربی حلب خبر داد.

- انفجار تروریستی در منطقه الولید حمص به کشته شدن 14 شهروندسوری و زخمی شدن 50 نفر دیگر منجر شد.

- ارتش سوریه مخفیگاهها و انبارهای تسلیحاتی تروریستها در منطقه سلمی در حومه شمالی لاذقیه منهدم کرد.

- نیروهای امنیتی در ادامه درگیری با گروههای تروریستی در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند. در این عملیات یک بمب 200 کیلوگری که توسط تروریستها کار گذاشته شده بود، خنثی شد.

- تلاش تروریستها برای نفوذ به برخی پادگانهای نظامی در منطقه درعا البلد (استان درعا) با دخالت ارتش سوریه، شکست خورد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین