تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
plusresetminus
محمدرضا ساکت اعتقاد دارد با پرورش بازیکنان جوان و نخبه در کنار بازیکنان باتجربه، آینده فوتسال درخشان خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۳۰۰
شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم

 محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال در جمع بازیکنان این تیم اظهار داشت: شاهد تمرین بازیکنان با انگیزه و تلاش فراوان در اردو هستیم. استراتژی که تیم ملی فوتسال بزرگسالان در پیش گرفته خوشبختانه باعث می‌شود تا آینده فوتسال درخشان باشد. حضور بازیکنان جوان و باانگیزه در میان باتجربه‌ها باعث می‌شود تا در آینده شاهد رشد بیش از پیش فوتسال باشیم.

وی در ادامه افزود: طبق اطلاعاتی که دارم و آن‌طور که شاهدیم بهترین‌های لیگ در این اردو حضور دارند. خوشبختانه شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، نسل جدیدی  که در کنار بازیکنان باتجربه پرورش پیدا می‌کند و پشتوانه خوبی را برای فوتسال ایران رقم خواهند زد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: علیرغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد، برنامه‌های مختلفی برای تیم‌های ملی در نظر گرفته شده که نزدیک‌ترین آنها، تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز است که با حضور تیم‌های ژاپن، اوکراین، بلاروس و ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید•
برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز اعلام شد


ساکت در پایان گفت: نگاه بلند مدتی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش فوتسال ایجاد شده و تعامل فنی خوبی بین محمد ناظم‌الشریعه و علی صانعی وجود داشته است و این اتفاق خوب باعث شده تا موفقیت را شاهد باشیم و برای این موفقیت بدون شک فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین