تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله : وقتی بدانید نیمی از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازارهای ایران به صورت غیررسمی و قاچاق وارد می‌شود، در آن صورت اطمینان از اصالت کالایی که خریداری می‌کنید دشوار می‌شود زیرا احتمال 50 درصدی در تقلبی بودن یا بهداشتی نبودن آن کالا وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۷۷۷۷۹
اطمینان از اصالت لوازم آرایشی با تلفن همراه
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،برهمین اساس، معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان غذا و دارو از مردم خواست با توجه به غیررسمی بودن نیمی از لوازم بهداشتی و آرایشی، هموطنان نه به آنها که صددرصد تقلبی‌اند و نه آنهایی که ظاهراً اصل هستند و از مسیرهای غیرقانونی می‌آیند، اعتماد نکنند.
 
اکبر عبداللهی اصل گفت: به علت استفاده لحظه‌ای و مستمر از فرآورده‌های سلامت محور و اثرگذاری بالای آنها در سلامت، بهترین راه شناسایی محصولات اصل از تقلبی، سامانه ملی مدیریت و نظارت بر محصولات سلامت محور سازمان غذا و دارو است که آماده بهره‌برداری است.
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان غذا و دارو با بیان این که این اپلیکیشن، کنترل، ردیابی و رهگیری فرآورده‌های سلامت محور، اکنون در سایت، ttac.fdo.gov.ir قرار گرفته، ادامه داد: تمامی خریداران کالاهای سلامت محور می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار آن را روی گوشی‌های همراه خود نصب کنند.
 
وی گفت: نظارت بر زنجیره تأمین، توزیع، عرضه محصولات سلامت محور دارو و فرآورده‌های طبیعی گیاهی، سنتی و مکمل، غذا، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی در سطح کشور از اهداف راه‌اندازی این سامانه است.عبداللهی اصل خاطرنشان کرد: اکنون افرادی که نرم‌افزار گوشی‌های آنها با سیستم عامل اندروید است، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند و ماه‌های آینده گوشی‌های با سیستم عامل «آی او اس» -ios- و «ویندوز» -windos- نیز به آن اضافه می‌شوند، البته همچنان امکان استعلام از مسیرهای قدیمی مثل پیامک یا تلفن گویا وجود دارد.
منبع : ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین