تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
حزب الله : مشاور وزیر بهداشت و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه شهرستانهای ۵۰۰ هزار نفری تهران یک تخت بیمارستانی ندارندف گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات را در حوزه بهداشت و درمان حل کند و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه است
۰
کد مطلب : ۱۲۱۰۹۶
برخی شهرستانهای ۵۰۰ هزار نفری تهران حتی یک تخت بیمارستانی ندارند

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه در حال حاضر بخش اعظمی از کارهای درمانی توسط مردم در حال انجام است، بیان کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات را در حوزه بهداشت و درمان حل کند و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه است.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه قسمت خالی لیوان همیشه در کشور برجسته می‌شود، عنوان کرد: شهرستانهایی در استان تهران داریم که با جمعیت بیش از 500 هزار نفری حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های تهران پذیرای سرریز بیماران استان‌های دیگر هستند، گفت: تهران باید الگوی مناسبی برای کل کشور باشد و عملکرد این استان باید سرآمد همه کشور باشد.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه با این وضعیت جسمی فکر می‌کنم که هیچ فرصتی نباید برای خدمت به مردم از دست برود، بیان کرد: از ظرفیت‌های خیرین برای رفع محرومیت در حوزه بهداشت و درمان استان تهران باید استفاده شود

منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین