تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
plusresetminus
۶۲ نفر در سیرجان دیالیز شدند

اثرات مرگبار مشروبات الکلی بر سلامت

حزب الله : رئیس اورژانس کرمان گفت: متاسفانه با مصرف مشروبات الکلی در سیرجان ۱۲۱ نفر به دلیل مسمومیت به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که از این تعداد پنج نفر جان باختند و ۶۲ نفر دیالیز شدند.
۰
کد مطلب : ۱۴۶۳۹۶
اثرات مرگبار مشروبات الکلی بر سلامت
 
                        
                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت افرادی که در اثر مشروبات الکلی در سیرجان دچار مسمومیت شدند، اظهار کرد: از تاریخ ۲۹ تیرماه تا ساعت شش صبح امروز ۱۲۱ نفر به دلیل مسمومیت به مراکز درمانی سیرجان و شهربابک مراجعه کرده اند.

صابری یادآور شد: افراد که در بیمارستان شهربابک بستری شده اند بیماران سیرجانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ نفر در بیمارستان های غرضی سیرجان و امام رضا (ع) سیرجان و ولیعصر (عج) شهربابک بستری هستند، تصریح کرد: حال دو نفر از این افراد به علت مسمومیت با الکل متانول وخیم است به گونه ای که در بخش ICU بستری شده اند.

صابری با اشاره به اینکه ۶۲ نفر از بیماران دیالیز شده اند، گفت: از روز گذشته تاکنون هفت مراجعه جدید به بیمارستان ها داشته ایم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مضرات مصرف مشروبات الکلی افزود: چنانچه فردی از این نوشیدنی استفاده کرده است سریعا به مراکز درمانی مراجعه کرده و از سلامت خود اطمینان حاصل کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین