تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان اعزام به کربلای معلی بدون داشتن ویزا به مرزها نروند، گفت: حتی زائرانی نیز که ویزای خود را دریافت کرده‌اند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند تا اعزام آنها ساماندهی شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۰۰۲
زائران کربلای معلی در اربعین حسینی بدون ویزا به مرزها نروند
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،نظافتی  گفت: متقاضیان اعزام به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند و در شهرهای محل اقامت خود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان زیارت اربعین با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور و با پرداخت 40 دلار نقدی بابت صدور ویزا بعلاوه 150 هزار ریال بابت حق کارگزار می‌توانند در طرح ساماندهی زائران اربعین امسال ثبت نام کنند.

نظافتی افزود: در این صورت زائران از خدمات پزشکی رایگان و بیمه برخوردار خواهند شد، اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ساماندهی شده در این طرح، در ایران و عراق بر عهده خود زائران خواهد بود.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: حتی زائرانی که توانسته‌اند تاکنون ویزای خود را دریافت کنند توصیه می‌شود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت در طرح ساماندهی زائران شرکت کنند تا بدون اتلاف وقت در مرزها و با کاهش زمان توقف و جلوگیری از ازدحام از مرز خارج شوند چراکه در اینصورت زمان خروج از مرزها به آنها اعلام می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین