تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
plusresetminus
حزب الله : امام‌جمعه کرج گفت: کسی که با نظام زاویه دارد و خطوط قرمز را رعایت نمی‌کند، نباید مورد استفاده قرار گیرد و باید از افراد متخصص و امین استفاده شود.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۰۲۰
آیت‌الله حسینی‌همدانی: "زاویه‌داران" با نظام نباید در مناصب بکارگیری شوند

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید البرز که صبح امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: روزهای پایانی ذی‌الحجه را که ایام پر خیر است به تمام مومنان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم از این ماه بهره‌مند باشیم.

وی با بیان اینکه تکریم و وداع از برادر بزرگواری است که چند سالی در قامت استانداری خدمت کرد، افزود: خدواند عالم از کارها و نیات مردم باخبر است و البته وظیفه ما تشکر، تکریم و تعظیم است که از برادر عزیزمان طهایی دارم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه برگزاری دو انتخابات اخیر اهمیت داشته است, گفت: پروژه‌های عمرانی که نیمه تمام مانده باید توسط استاندار جدید تکمیل شود و برای استاندار جدید خدمت در درگاه خدا را خواستارم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه بنده تذکر است و عمر انسان به سرعت سپری می‌شود و باید توان خود را برای مردم به کار ببندیم و اگر در مسیر خدمت باشیم در برابر خدا رو سفید هستیم.

امام‌جمعه کرج با تاکید براینکه نحوه عملکرد مسئولان نباید اعتماد مردم را از بین ببرد، عنوان کرد: زمینه ناامیدی نباید در بین مردم ایجاد شود و باید طوری عمل کرد که ملت حرف مسئولان را باور کنند و به‌گونه‌ای باشد که به کارگزاران اطمینان حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه البرز استان تازه تاسیس است، افزود: باید از استعدادهای داخل استان و فرهیختگان البرز استفاده شود و می‌بینیم که در سطح کشور تعداد البرز‌ی‌ها زیاد هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه افراد به کارگیری شده باید دلسوز، امین و انقلابی باشند، بیان کرد: کسی که با نظام زاویه دارد و خطوط قرمز را رعایت نمی‌کند نباید مورد استفاده قرار گیرد و باید از افراد متخصص و امین استفاده شود. در مقابل هر حرکتی که در مقابل آرمان‌های انقلاب باشد سکوت نکرده و مداهنه نمی‌کنیم. نیروهای سیاسی داخل استان که با اصول انقلاب اسلامی زاویه دارند، بدانند در فعالیت‌های خود با سد محکمی به نام نماینده ولی‌فقیه در استان برخورد می‌کنند که بر سر اصول انقلاب محکم ایستاده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین