تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: با هماهنگی دولت طرح برخورد با مشترکان پرمصرف آب را تا پایان سال آماده اجرا می کنیم تا از ابتدای سال آینده، امکان اجرای این طرح وجود داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۵۳
طرح برخورد با مشترکان پرمصرف آب تا پایان سال آماده اجرا می‌شود

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علیرضا دائمی اظهار داشت: مشترکانی که بسیار بیش از دیگران به مصرف آب می پردازند در سالهای گذشته نشان داده اند که به درخواست صرفه جویی و تلاشی که برای فرهنگ سازی می شود بی توجه هستند و نیاز است که طرحی برای برخورد با آنها مصوب شود تا شاید با اعمال محدودیت ها در استفاده از خدمات آب و برق و یا مواجه با جرایم مالی در صورت مصرف بی رویه، نسبت به اصلاح رویه مصرف خود توجه کنند.

وی افزود: طرحی که وزارت نیرو در خصوص برخورد با مشترکان پرمصرف به دولت داده و در کمیسیون های اقتصادی دولت در دستور بررسی قرار دارد، در صورت تصویب به ما امکان برخورد قانونی با مصرف بی رویه را خواهد داد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو تصریح کرد: مشترکانی که بسیار بیش از دیگران مصرف می کنند و عموما 8 تا 10 برابر متوسط مصرف کشور در بخش آب شرب خانگی، مصرف دارند، درصد کمی از جامعه را شامل می شوند که در کلانشهر تهران حدود 3 هزار مشترک شناسایی شده اند و در کلانشهرهای دیگر نیز، این تعداد کمتر از این رقم است اما مجموع حجم مصرف آنها قابل توجه است.

دائمی در پاسخ به "چه زمانی طرح برخورد با مشترکان پرمصرف در دولت نهایی شده و آماده اجرا می شود؟"، گفت: در وزارت نیرو برخورد با مشترکان پرمصرف را برای پیک مصرف سال 94 در برنامه داریم.

وی افزود: در کمیسیون های اقتصادی دولت طرح های بسیاری در دست بررسی است که این طرح هم یکی از آنهاست، ما با هماهنگی دولت طرح برخورد با مشترکان پرمصرف را تا پایان سال آماده اجرا می کنیم تا از ابتدای سال آینده، امکان اجرای این طرح وجود داشته باشد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین