تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
plusresetminus
حزب الله : رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به کمک دوستش به قتل رسانده بود خبر داد.
۰
کد مطلب : ۷۵۰۸۷
قتل همسر، پایان رابطه نامشروع

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک ، بر اثر ضربات چاقو بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

 

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام بررسی های دقیق و اقدامات گسترده تخصصی سر نخ هایی از دخالت همسر مقتول در این رابطه به دست آوردند.

 

ملاشاهی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضایی همسر مقتول را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند، گفت: این متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و به دلیل اینکه خودش با فرد دیگری رابطه نامشروع داشته با همکاری وی اقدام به قتل همسرش کرده است..

 

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این متهم به همراه همدستش قصد فرار از کشور را داشت، گفت: کاراگاهان موفق شدند طی یک عملیات سریع همدست این متهم را نیز دستگیر کردند.

 

ملاشاهی در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین