تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه بستر سرمایه گذاری چین در البرز فراهم می شود، گفت: آمادگی داریم با توجه به مذاکرات قبلی روابط را روز به روز قوی تر و گسترده تر کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۱۴۲۷۴
بسترسرمایه‌گذاری چین در البرز فراهم می‌شود
 

 

    
   
   

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدحمیدطهائی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با هیئت سرمایه گذاری خارجی استان "جنجویانگ" چین با اشاره به نقاط اشتراک بین کشور ایران و چین، اظهار کرد: هرگز ارتباط نزدیک و صمیمانه دو کشور در شرایط سخت حصر اقتصادی که استکبار جهانی علیه ملت ما بوجود آورده بود را فراموش نمی کنیم.

وی با بیان اینکه کشور چین جایگاه خاصی در روابط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران دارد، افزود: در دوران پسابرجام شاهد حضور سرمایه گذاران فراوانی به کشور از جمله استان البرز هستیم.

نماینده عالی دولت در استان  با تأکید بر لزوم ارتقاء توان رقابتی دردنیای اقتصاد ادامه داد: دنیای اقتصاد، یک دنیای رقابتی است و در این فضا باید جایگاه خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل های استان گفت: با توجه به اینکه البرز بخشی از تهران بزرگ بوده از این رو بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی پایتخت در استان تازه تاسیس البرز انجام می شود.

طهائی با بیان اینکه آمادگی داریم در دو بخش خصوصی و دولتی، پروژه های  نیمه تمام جهت تکمیل را واگذار کنیم، تصریح کرد: کشور چین نیز همواره در سختی ها همراه کشور ایران بوده و پروژه های  نظیر سد بزرگ طالقان توسط مهندسان فنی چین در استان اجرایی شده است.

استاندار البرز ادامه داد: استان البرز شرایط را فراهم می کند که در پروژه های عمرانی همانند راه، احداث مجموعه نمایشگاه بین المللی و تعدادی از پروژه های شهری توافقات لازم منعقد گردد.

وی در پایان افزود: آمادگی داریم با توجه به مذاکرات قبلی روابط  را روز به روز قوی تر و گسترده تر کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین