تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حدود ۱۱ ماه شبانه روز کار کردیم. بعد از این مدت طاقت‌فرسای سنگین به رتبه خوبی در جدول برسیم. هرچند آنچه که استحقاقش را داشتیم به دست نیامد.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۲۱۲
هنوز با پیکان تمدید نکرده ام
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: دلمان می‌خواهد که عملکرد یکساله‌مان را خوب به پایان برسانیم، حدود ۱۱ ماه شبانه روز کار کردیم. بعد از این مدت طاقت‌فرسای سنگین به رتبه خوبی در جدول برسیم. هرچند آنچه که استحقاقش را داشتیم به دست نیامد. در بازی فردا هم خود را متعهد می‌دانیم که با سربلندی به پایان برسانیم.
 
وی افزود: با تیمی مواجه هستیم که می‌خواهد بین سوم تا پنجم باشد و ما هم می‌خواهیم بین پنجم تا هفتم باشیم.
 
وی در مورد بحث قرارداد بازیکنانش برای فصل آینده گفت: من با پیکان برای تمدید قراردادم صحبت کرده‌ام، اما قراردادی امضا نکرده‌ام، اما اکثر صحبت‌ها انجام شده است و برنامه‌هایم را تقریباً برای فصل آینده به باشگاه ارائه داده‌ام. دوره نقل و انتقالات دوره سخت و سنگینی است من به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نامه نوشته‌ام که دوره نقل و انتقالات را به گونه‌ای در نظر بگیرند که بازیکنان بتوانند در تمرین پیش فصل حاضر شوند، زیرا فصل نقل و انتقالات در حال حاضر به گونه‌ای است که شروع آن قبل از مسابقات است و پایانش پس از هفته ششم لیگ، خیلی از بازیکنان بازاریاب دارند و تا یک هفته آخر به دنبال تیم می‌گردند، همه این‌ها کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد و درصد مصدومیت را بالا می‌برد. من درخواست تجدید نظر در مورد زمان نقل و انتقالات کرده‌ام که انشاالله ترتیب اثر داده می‌شود.
 
جلالی در مورد اینکه بودجه سنگین برخی تیم‌ها برای جذب بازیکنان وجود دارد، گفت: این مسئله چیز غیر عادی نیست همیشه بین ۳ تا ۵ تیم هزینه‌های زیادی می‌کنند، من چه در سایپا و چه در پیکان سعی کرده‌ام صبوری کنم تا این دوره التهاب تمام شود و نقل و انتقالات این چند تیم به پایان برسد تا بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.
 
سرمربی پیکان در مورد اینکه ارزیابی‌اش از لیگ برتر این فصل چیست، گفت: با وجود نوع برنامه‌ریزی مسابقات که به خاطر تیم ملی بود، اما مسابقات لیگ خوب بود، تیم‌ها از نظر کیفی به مراتب بهتر از سال‌های قبل بودند. در سال‌های گذشته تیمی با ۴۶ امتیاز چهارم می‌شد و سهمیه آسیایی می‌گرفت، اما اکنون شاهد هستیم تیم‌ها با ۵۱ یا ۵۲ امتیاز چهارم می‌شوند و این کیفیت بالای لیگ را نشان می‌دهند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین