تاریخ انتشارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: فرهنگ محور توسعه شهری است.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۷۱۵
گام های جدید مدیریت شهری برای توسعه کرج/ ایران کوچک را به مردم بشناسانیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در مراسم تجلیل از اساتید برجسته رادیو و چهره های ماندگار البرز "بهروز رضوی" و  "فرهنگ جولایی" که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: لحظات حضور در جمع بزرگان فرهنگ و هنر کشور افتخاری است که هرگز از ذهن پاک نمی شود.
 
وی ادامه داد: بزرگانی مثل فرهنگ جولایی و بهروز رضوی که عمر و جوانی خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گذاشته اند، در دل و جان مردم جای دارند و  این بزرگ ترین نعمتی است که نصیب یک فرد می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان مدیریت شهری کرج برای توسعه فرهنگی این کلانشهر اظهار کرد: شورا و شهرداری کرج در تلاشند با  اقدامات فرهنگی مناسب نگرش مردم را نسبت به شهری که در آن زندگی می کنند تغییر دهند.
 
این مسئول توضیح داد: باید به سمتی گام برداریم که کرجی ها از زندگی در این شهر به خود ببالند و حس رضایتمندی و شادمانی آنها روز به روز افزایش یابد.
 
شهردار کرج خاطر نشان کرد: با برگزاری چنین مراسمی مردم به این آگاهی می رسند که ایران کوچک خواستگاه بزرگانی است که برای چند نسل خاطره سازی کرده اند.
 
کمالی زاده تصریح کرد: با شناساندن کرج و کرجی‌های  شاخص به مردم می توانیم در مسیر تبدیل این شهر به مقصد شهری و گردشگری گام برداریم و به آینده روشنتری برای آن امیدوار باشیم.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین