تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله : مرسدس بنز یک پیکاپ دارد، ب‌ام‌و این کلاس را بسیار نزدیک دنبال می‌کند و آئودی نیز می‌تواند از تجارب گروه فولکس‌واگن بهره ببرد بنابراین چرا آلفارومئو را در قالب یک اسب کاری تصور نکنیم؟!
۰
کد مطلب : ۱۲۸۴۱۳
آلفارومئو پیکاپ خواهد ساخت؟ /تصاویر

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  مرسدس بنز یک پیکاپ دارد، ب‌ام‌و این کلاس را بسیار نزدیک دنبال می‌کند و آئودی نیز می‌تواند از تجارب گروه فولکس‌واگن بهره ببرد بنابراین چرا آلفارومئو را در قالب یک اسب کاری تصور نکنیم؟!
 
 آلفارومئو پیکاپ خواهد ساخت؟!

خودروی انتخاب شده در این مورد اولین شاسی‌بلند شرکت یعنی استلویو است که رندرهای پیکاپ آن کار X-Tomi بوده است. همان‌طوری که مشاهده می‌کنید بخش عقبی خودرو کاملاً آرایش دوباره به خود گرفته است.

با تأکید بر ذات ممتاز خود، استلویو خط سقف اندکی پایین‌تر داشته و ازآنجایی‌که نسخه‌ی QV در لس‌آنجلس دیده شد این رندر نیز دارای رینگ‌های مخصوص، کالیپرهای قرمز ترمز، نشان‌های ویژه و البته پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو بوده که با استفاده از تجارب و دانش فراری توسعه یافته است.
 
 آلفارومئو پیکاپ خواهد ساخت؟!

در این نسخه شاسی‌بلند آلفارومئو تنها به 3.9 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد. سقف نهایی سرعت آن نیز 284 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. قدرت 505 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری این پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته ای به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
 
 آلفارومئو پیکاپ خواهد ساخت؟!
 
 آلفارومئو پیکاپ خواهد ساخت؟!

چه کسی می‌داند شاید یک روز شاهد ساخت پیکاپ از سوی این برند مشهور ایتالیایی نیز باشیم!
منبع : پدال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین