تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
حزب الله : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از ارسال ۷۰۰۰ تخته چادر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۷۵۶
هلال احمر البرز ۷۰۰۰ تخته چادر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، داوود رجبی با اشاره به اینکه در 2 هفته گذشته 29 مورد عملیات امدادی انجام شد که ازمجموع این حوادث 24 مورد حوادث جاده‌ای و 5 مورد امداد رسانی حضوری بوده است، اظهار داشت: در مجموع 41 نفر در حوادث هفته گذشته استان البرز مصدوم شدند که از این تعداد 35 نفر بعد از اقدامات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
 
وی با بیان اینکه امدادگران در16 پایگاه امداد و نجات بین شهری ومراکز شعب به ‌صورت شبانه روزی مستقر هستند، افزود: هلال احمر استان البرز مانند سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به مردم به صورت شبانه روز آمادگی لازم را دارد و مردم در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به زلزله غرب کشور، بیان کرد: 60 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز در قالب تیم‌های واکنش سریع، تیم آنست، آوار، اسکان و پشتیبانی به منطقه سر‌پل ذهاب با 7 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه نجات، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی‌بوس و یک موتور سیکلت اعزام شده‌اند که در حال ارائه خدمات امدادرسانی هستند.
 
وی ادامه داد: هلال‌احمر استان البرز 7 هزار تخته چادر به ارزش ریالی 4 میلیارد و 900 میلیون ریال را به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال کرده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین