تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به اقدامات مجرمانه برخی تماشاگران در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران گفت: تمامی این افراد شناسایی شده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۳۵۷
مخلان نظم ورزشگاه آزادی شناسایی شدند/ بررسی نحوه ورود چاقو به ورزشگاه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات پیش آمده در ورزشگاه‌ آزادی و انتشار عکس‌هایی از فردی چاقو به دست، اظهار کرد: در این زمینه جلسه‌ای با مسئولان ورزشی داشتیم و مقرر شدن امکانات پلیس برای کنترل اندک تماشاگرانی که مرتکب چنین جرائمی می‌شوند بیشتر شود و برخورد با این متخلفان جدی‌تر شود.
 
رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه چطور برخی از اقلام وارد ورزشگاه شده است، افزود: متاسفانه تعدادی از این وسائل به داخل ورزشگاه برده شده بود و این موضوع در حال بررسی است که چطور این افراد توانسته‌اند علی‌رغم بازرسی بدنی، این وسائل را به داخل ورزشگاه منتقل کنند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه همکاران من از ساعت‌ها قبل از شروع بازی و ساعت‌ها پس از پایان بازی و تخلیه ورزشگاه در داخل، خارج و مسیرهای تردد تماشاگران حضور دارند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده‌اند و قطعا با متخلفان برخورد قضایی و انتظامی جدی انجام خواهد شد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین