تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان گفت: دیرکردی که بانک‌ها از مردم دریافت می‌کنند حرام است و حوزه‌های علمیه در این رابطه باید به میدان بیایند.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۴۸۱
رکن اصلی انقلاب "ولایت‌فقیه" است/دریافت دیرکرد از سوی بانک‌ها "حرام" است

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای برگزاری اجلاس حوزه انقلابی با اشاره به اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن اظهار داشت: باید کاری کرد همان‌گونه که حوزه علمیه زیر پرچم امام راحل و مقام معظم رهبری هستند به همین نحو باقی بماند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبران است، گفت: این انقلاب قابل‌مقایسه با انقلاب‌های سوسیالیستی و کمونیستی نیست از همین رو باید آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند را حوزه‌های علمیه شناخته و بررسی کنند.

وی بابیان اینکه در حوزه‌های علمیه باید حداقل ماهی یک‌مرتبه جلساتی با عنوان انقلاب و انقلابی ماندن داشته باشیم، افزود: نباید از افراد و شخصیت‌های خارجی دعوت به سخنرانی راجع به انقلاب اسلامی بکنیم بلکه حوزه علمیه عظمت انقلاب اسلامی را تبیین کرده و در این جلسات باید اساتید و مراجع عظام حضور داشته باشند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی خاطرنشان کرد: باید افرادی برای سخنرانی در این جلسات انتخاب شوند که سابقه انقلابی داشته باشند همچنین باید سعی شود این جلسات در صداوسیما پخش شود.

وی بابیان اینکه رکن اصلی انقلاب ولایت‌فقیه است، افزود: ارکان انقلاب اسلام، مردم و ولایت‌فقیه هستند؛ امام راحل در صحیفه نور بر سرکوبی استکبار و استعمار جهانی تأکید دارند که نشان از اهمیت مبارزه رهبران دینی با استکبار جهانی است و مبارزه با استکبار جزو انقلاب است.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر اینکه دیرکردی که بانک‌ها از مردم دریافت می‌کنند حرام است، افزود: حوزه‌های علمیه در این رابطه باید به میدان بیایند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین