تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
plusresetminus
کامران تفتی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما ششم مهر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در تالار ایوان شمس تهران برگزار می کند.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۴۸۱
تاریخ کنسرت کامران تفتی مشخص شد/ اجرای «عکس زمستونی تهران»

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، میثم یوسفی مدیر هنری آلبوم «عکس زمستونی تهران» که اسفندماه سال گذشته به خوانندگی کامران تفتی منتشر شد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اجرای ششم مهرماه که برای کامران تفتی در تالار ایوان شمس در نظر گرفته‌ایم مقدمه ای برای شروع کنسرت های این خواننده و بازیگر است و پس از ایام محرم و صفر در تالارهای پرجمعیت‌تر میزبان علاقه مندان موسیقی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این کنسرت که با اجرای منتخبی از قطعات آلبوم «عکس زمستونی تهران» همراه خواهد بود، سیاوش امامی به عنوان رهبر ارکستر حضور خواهد داشت و گروهی از بهترین نوازندگان موسیقی در ارکستر این کنسرت حضور دارند که فکر می کنم می تواند از جمله اجراهای زنده ای باشد که مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار می کنند. این اجرا مقدمه ای برای اجراهای بعدی است که بتوانیم با مخاطبان آلبوم اولین دیدار مستقیم را برگزار کنیم و با توجه به اینکه آلبوم «عکس زمستونی تهران» در زمان انتشار با واکنش های خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد فکر می کنم می توانیم به برگزاری پربار کنسرت ها امیدوار باشیم.

آلبوم «عکس زمستونی تهران» به عنوان اولین آلبوم رسمی کامران تفتی اسفند ماه سال گذشته در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری توزیع شد. این آلبوم در ۱۱ قطعه به تهیه‌کنندگی آیدا مصباحی و مدیریت هنری میثم یوسفی تولید و از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در بازار توزیع  شد.

بهنام جلیلیان طراح، علی اوجی مجری طرح، میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی ترانه سرا، بهنام جلیلیان، رامین عبداللهی، سعید رضایی سازندگان ملودی ها و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را به عهده داشته اند. بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، نیما رمضان، علیرضا میرآقا، علی جعفری‌پویان، هومن نامداری، بابک صفرنژاد، امیر عظیمی، فرشید ادهمی و میثم مروستی هم در این مجموعه به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده‌اند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین