تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
plusresetminus
در اختتاميه چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست صورت گرفت:

تقدير سازمان حفاظت محيط زيست از اقدامات زيست محيطي ايران خودرو

حزب الله : سازمان حفاظت محيط زيست با اهداي لوح و تنديس يادبود از گروه صنعتي ايران خودرو به دليل اقدامات زيست محيطي و نوآوري هاي ارايه شده در غرفه اين شركت در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست تقدير كرد.
۰
کد مطلب : ۷۷۴۱۸
تقدير سازمان حفاظت محيط زيست از اقدامات زيست محيطي ايران خودرو

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،معصومه ابتكار معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، ظهر امروز تنديس يادبود نمايشگاه محيط زيست را به گروه صنعتي ايران خودو به عنوان يكي از سه شركت برگزيده در بخش شركت هاي توليدي و خدماتي اهدا كرد.


برمبناي اين گزارش، گروه صنعتي ايران خودرو با حضوري فعال در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست علاوه بر نمايش چهار موتور ملي كم مصرف و داراي استانداردهاي روز اروپا، اقدامات مبتكرانه و ارزشمندي در خصوص حفاظت از محيط زيست ارايه كرد.


گروه صنعتي ايران خودرو در اين دوره از نمايشگاه، با هدف انجام رسالت خود در زمينه حفاظت از محيط زيست، فعاليت هاي اطلاع رساني خود را با روش ابداعي و بدون استفاده و مصرف كاغذ انجام داد. براين اساس ايران خودرو اطلاعات مورد نياز گروه هاي مخاطب را از طريق چهار دستگاه وب كيوسك فعال در غرفه و همچنين از طريق توزيع تعداد زيادي كيو.آر باركد فايل الكترونيكي در اختيار آنان قرار داد.


در اين شيوه اطلاع رساني بازديد كنندگان با استفاده از نرم افزار گوشي هاي هوشمند تلفن همراه از طريق آر.كيو باركدهاي ارايه شده، به پايگاه اطلاع رساني گروه صنعتي ايران خودرو دسترسي پيدا مي كنند.


از سوي ديگر به منظور اطلاع رساني درخصوص توان‌مندي و عملكرد موثر سيستم تصفيه آب و فاضلاب، ايران خودرو در اين دوره از نمايشگاه تعداد زيادي گلدان كه در گل‌خانه ايران خودرو و با استفاده از پساب تصفيه شده صنعتي شركت آبياري و پرورش داده شده بود را به عنوان هديه به بازديدكنندگان اهدا كرد كه مورد توجه و استقبال بازديدكنندگان و مسوولان قرار گرفت.
 

منبع : ايكوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین