تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
plusresetminus
بیمارستان‌های دولتی در صدر

۵۷۸۲ مورد شکایت در یک‌سال

حزب الله : قائم‌مقام معاونت انتظامی سازمان نظام‌پزشکی گفت: از بیمارستان‌های دولتی هزار و 600 مورد، بیمارستان خصوصی 983 مورد، از مراکز جراحی محدود 353 مورد و از سایر مراکز که شامل بیمارستان‌های نیروهای مسلح و تأمین اجتماعی می‌شود، 393 مورد ثبت‌شکایت شده است.
۰
کد مطلب : ۱۱۴۴۸۱
۵۷۸۲ مورد شکایت در یک‌سال

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن خلیلی آخرین آمار ثبت شکایات در سال 94 را تشریح کرد و گفت: کل شکایات استخراج‌شده از دادسراهای نظام پزشکی 5 هزار و 782 مورد ثبت شکایت در تمام رشته‌ها و زمینه‌های پزشکی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در رشته زنان و در بخش بستری 834 مورد شکایت ثبت شده که بیش‌ترین شکایت را به خود اختصاص داده است، پس از آن رشته دندانپزشکی با 732 مورد، پزشکی عمومی 671 مورد، ارتوپدی 480 مورد و جراحی 412 مورد بیش‌ترین شکایات را داشته‌ است.

خلیلی گفت: شکایت ثبت‌شده از بیمارستان‌ها 646 مورد بوده است که در این موارد بیش‌ترین شکایت با 2 هزار و 881 مورد به دلیل عارضه بوده است. شکایت اخلاقی و رفتاری 252 مورد، شکایت به دلیل تبلیغ غیرمجاز 245 مورد و شکایت تعرفه‌ای 790 مورد گزارش شده است.

قائم‌مقام معاونت انتظامی سازمان نظام‌پزشکی ادامه داد: از بخش سرپایی که شامل مطب و کلینیک است، هزار و 228 مورد شکایت ثبت شده است و از بیمارستان‌های دولتی هزار و 600 مورد شکایت داشته‌ایم، از بیمارستان خصوصی 983 مورد، از مراکز جراحی محدود 353 مورد و از سایر مراکز که شامل بیمارستان‌های نیروهای مسلح و تأمین اجتماعی می‌شود، 393 مورد ثبت‌شکایت شده است.

وی گفت: هزینه کارشناسی برای بررسی شکایت ها در نظام پزشکی 150 هزار تومان است.این شکایت‌ها مربوط به شکایات بستری است.اما شکایات اخلاقی و تعرفه ای رایگان است و شکایت بخش سرپایی نیز مبلغ کمی هزینه دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین