تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله: عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد گفت: نباید مردم این شهرستان از امکانات مترو محروم باشند.
۰
کد مطلب : ۵۰۵۹۸
نباید مردم نظرآباد از امکانات مترو محروم باشند

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
شهریار آقایی  افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که دولت در استان البرز پیگیری کرده و با مدیریت دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی در دست انجام بوده، احداث و تکمیل پروژه قطار شهری است.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات و گزارش‌هایی که از سوی مسئولان ارائه شده، طرح احداث قطار شهری کرج و اتصال آن به مترو تهران و همچنین احداث خط ریلی کرج – هشتگرد به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های مسئول است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: این در حالی است که احداث مترو برای نظرآباد در طرح‌های موجود پیش‌بینی نشده و مردم این شهرستان نیز انتظار دارند که آنها نیز بتوانند از امکانات بهره‌مند باشند.

آقایی افزود: نظرآباد یکی از شهرستان‌های مهم استان البرز بوده و از نظر تولیدات صنعتی، کشاورزی جایگاه خوبی در استان البرز دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نظرآباد یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر کشور و استان البرز به شمار می‌آید و با توجه به اینکه پروژه احداث مسکن مهر در این استان در دست انجام است، به زودی جمعیت نظرآباد افزایش می‌یابد.

فرماندار نظرآباد گفت: با افزایش مهاجرت‌ها و همچنین اسکان در مسکن‌های مهر و با توجه به نزدیکی شهرستان به کرج و همچنین پایتخت، به طور قطع شاهد افزایش چشم‌گیر تردد‌های بین‌شهری مردم و ساکنان نظرآباد در آینده بسیار نزدیک خواهیم بود.

آقایی تاکید کرد: بنابراین یکی از مهمترین طرح‌هایی که از همین امروز باید به فکر آن باشیم، احداث مترو در نظرآباد و اتصال آن به خط ریلی کرج – هشتگرد و به تبع آن برقراری ارتباط نظرآباد با مترو تهران است.

وی بیان داشت: شهرستان نظرآباد در فاصله بسیار نزدیک و حدود 15 کیلومتری شهر جدید هشتگرد قرار دارد و می‌توان با احداث یک خط، این شهرستان را به مترو متصل کرد.

این مسئول افزود: بنابراین مردم نظرآباد به دلیل مشکلاتی که دارند و ضرورت افزایش امکانات حمل و نقل عمومی، انتظار دارند که از این امکانات محروم نباشند.

آقایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای احداث قطار شهری در نظرآباد در دست انجام و یا حداقل بررسی است،‌ گفت: این نیاز از سوی مدیریت شهرستان به دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت مسکن و شهرسازی اعلام شده و خوشبختانه نماینده محترم مردم در مجلس نیز پیگیری‌های بسیار خوبی در این زمینه دارند.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار داریم که مسئولان به درخواست‌های به حق مردم به ویژه نماینده آنها در مجلس توجه جدی داشته و بتوانیم امکانات لازم برای احداث قطار شهری در نظرآباد را فراهم و با اخذ مجوزهای لازم این پروژه را در نظرآباد نیز اجرا کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین