تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
plusresetminus
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حزب الله : رئیس هیئت دوومیدانی البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات دوومیدانی نوجوانان دختران کشور در استان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۵۶۷
مسابقات دوومیدانی دختران نوجوانان کشور در البرز برگزار می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله محمد قلی مرادی در نخستین دوره مسابقات ملی ،دو صحرانوردی نوجوانان دختر که به میزبانی استان البرز صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزارشد، اظهار داشت:‌ مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان دختر کشوری برای نخستین بار به میزبانی استان البرز در سطح کشور برگزار می‌شود که  انتخابی تیم ملی نیز است.
 
رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز با بیان اینکه این مسابقات  با شرکت 15 استان کشور در دانشگاه خوارزمی در حال انجام است، افزود: این مسابقه به مسافت 4 کیلومتر و از ردیف اعتبارات هئیت دوومیدانی استان البرز انجام می‌شود.
 
مرادی با اشاره به اینکه در این مسابقات 65 دوومیدانی کار دختر از سطح کشور شرکت کردند، عنوان کرد: هفته آینده مسابقات رده‌‌های نوجوانان‌، جوانان و بزرگسالان  دختر کشور در مریوان استان کردستان برگزار می‌شود که ورزشکاران البرزی نیز به بازی‌ها اعزام می‌شوند و تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان برای بازهای قهرمانی کشوری به اصفهان می‌روند.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران استان البرز برای مسابقات ماراتن دوومیدانی در بندرعباس اعزام می‌شوند و بازی‌های دوومیدانی نیز در سطح شهرستانهای البرز در حال انجام است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین