تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
حزب الله : سایت فیفا پرسپولیس را برنده دیدار درگیرانه برابر لخویا معرفی کرد.
۰
کد مطلب : ۷۷۶۱۶
گزارش فیفا از دیدار درگیرانه پرسپولیس
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته‌ برگزار شد که از بین تیم‌های ایرانی تنها پرسپولیس توانست پیروز از زمین خارج شود.

سایت فیفا پس از پایان بازی‌های اول هر تیم به بررسی این رقابت‌ها پرداخت و درباره بازی پرسپولیس و لخویا که با برتری سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید نوشت: پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ آزادی و در یک بازی درگیرانه که حتی چند بار نیز جریان بازی قطع شد توانست لخویا را با شکست سه بر صفر به خانه بفرستد.

تیم میشل لادروپ، ستاره سابق تیم ملی دانمارک برابر تیم بزرگ پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

دیگر دیدار این گروه بین النصر و بنیادکار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شگفتی لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود به وجود آمد. بوریرام تایلند در اولین دیدار خود برابر سئونگنام با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد تا با این شکست خیلی زود امیدهایش برای درخشش در گروه f به پایان برسد.

از دیگر دیدارهای جذاب مرحله گروهی می‌توان به بازی پاختاکور و نفت تهران اشاره کرد که با برتری دو بر یک تیم ازبکستانی به پایان رسید. ایگور سرگئیف در دقیقه 90 و در حالی که تیمش به یک امتیاز بازی قانع شده بود توانست از اشتباه دروازه‌بان استفاده کند و تیمش را به گل برساند.

سایت فیفا برترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دیدار وسترن، قهرمان دوره قبل و کاشیما ژاپن را معرفی کرد که با برتری سه بر یک تیم استرالیایی به پایان رسید.

همچنین نقل قول برترین مربیان لیگ قهرمانان آسیا به فابیو کاناوارو رسید که گفت: " تیمم نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. هر چند انتظارم از آنها بیشتر بود. امیدوارم آنها در بازی بعد بهتر از این شوند." 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین