تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
plusresetminus
حزب الله : مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از استقبال چشمگیر مشتریان برای شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده این گروه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۷۴۶۴۶
فاز دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا به زودی آغاز می شود

 
   
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حسین کاظمی طرقی، مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از استقبال طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت سایپا خبر داد و گفت: در فاز اول این طرح، متقاضیانی که طی دو الی سه سال گذشته  خودروی خود را اسقاط نموده و به هر دلیلی موفق به دریافت خودرو جدید نشده بودند، با تایید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، اقدام به ثبت نام نموده که با استقبال چشمگیری از سوی مشتریان همراه شده به نحوی که آمار ثبت نام فراتر از حد انتظار بوده است.

کاظمی طرقی در خصوص زمان تحویل خودروها گفت: به نفراتی که تا هفته گذشته مراحل ثبت نام خود را تکمیل نموده اند خودروهای جایگزین اختصاص داده شده و مشتریان باید هر چه سریعتر به نمایندگی های مجاز گروه سایپا جهت تحویل مدارک و ثبت نام مراجعه نمایند چرا که ملاک تحویل خودرو تاریخ ثبت نام  مشتریان می باشد.

وی در خصوص آغاز فاز دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده افزود: از چند روز آینده فاز دوم این طرح برای آن دسته از متقاضیانی که هنوز خودروی فرسوده خود را اسقاط ننموده اند آغاز خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص شرایط فاز دوم طرح نیز گفت: تسهیلات تا سقف 120 میلیون ریال و با مدت زمان بازپرداخت تا 48 ماه با شرایط ویژه و بدون ضامن است و ارزش اسقاط خودروی اسقاط شده بر اساس مصوبات موجود 25 میلیون ریال محاسبه می شود.

وی تصریح کرد: خودروهای جایگزین شامل خودروهای خانواده ایکس 100 (انواع پراید) ، خانواده ایکس 200 (تیبا) و پراید وانت می باشد. همچنین خودروی وانت نیسان زامیاد نیز متعاقبا به خودروهای جایگزین اضافه خواهد شد .

کاظمی در پایان گفت: متقاضیان خودروی جایگزین با شرایط بسیار مناسب و ویژه از سوی گروه خودروسازی سایپا  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  فقط به نمایندگی های مجاز فروش سایپا مراجعه نموده و برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی از مراجعه به دیگر دفاتر و موسسات ، سایت های اینترنتی  خودداری کنند.
 

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین