تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
plusresetminus
حزب الله: معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی از پیش‌بینی جمع آوری صد میلیارد تومان فطریه خبر داد و گفت: در 23 هزار مسجد و 15 هزار پایگاه کمیته امداد در سطح کشور فطریه جمع آوری می شود.
۰
کد مطلب : ۵۹۱۰۱
برپایی 38 هزار پایگاه برای جمع آوری فطریه
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سعید ستاری گفت: در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای جمع آوری فطریه انجام شده به طوریکه در 23 هزار مسجد، مصلی و مراکز برگزاری نماز عید و همچنین 15 هزار پایگاه کمیته امداد و دفاتر و مراکز زیر مجموعه در سراسر کشور فطریه جمع آوری می‌شود.

وی در مورد آزادسازی زندانیان نیازمند گفت: برنامه ما برای آزادسازی زندانیان در ماه مبارک برای 200 نفر از افرادی است که به دلیل بدهی و یا دیه در زندان هستند.

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان جذب حامی برای 120 هزار نفر از ایتام تحت پوشش بود که توانستیم بیش از این تعداد حامی جذب کنیم که تعداد آنها به 150 هزار نفر رسید.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: پیش از این 750 هزار حامی سرپرستی ایتام را برعهده داشتند که با جذب حامیان جدید در ماه مبارک رمضان تعداد آنها به 850 هزار نفر می رسد.

وی گفت: به طور متوسط هر یتیم سه حامی دارد و براساس برنامه پنجم توسعه تا پایان برنامه تعداد آنها به یک میلیون نفر باید برسد که این اتفاق نیز زودتر از موعد رخ خواهد داد.

ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 250 هزار یتیم زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: برای این ایتام 850 هزار حامی وجود دارد که هر ماه به حساب آنها مبلغی به عنوان کمک واریز می کنند.

ستاری در مورد توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان نیز گفت: در این ماه سبد کالا میان 500 هزار فرد نیازمند با کمک خیرین توزیع شد. همچنین پیش بینی شده بود که 700 میلیارد تومان جمع آوری شود که براساس برنامه های اجرا شده تاکنون توانسته ایم تا حدودی به هدف خود دست پیدا کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین