تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
plusresetminus
حزب الله : مسافران پرواز مشهد به شیراز به‌عنوان اعتراض به تاخیرهای متعدد و طولانی هواپیمایی آسمان پس از نشستن هواپیما در فرودگاه شیراز، به مدت نیم ساعت هواپیما را ترک نکردند.
۰
کد مطلب : ۹۲۰۴۱
مسافران پروار مشهد ـ شیراز هواپیما را ترک نکردند
 
  •  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پرواز شماره 3854 هواپیمایی آسمان که در ابتدا قرار بود پنج‌شنبه گذشته ساعت 11:59 از مشهد به مقصد شیراز پرواز کند، با اعلام تاخیرهای مکرر در ساعت‌های 30 دقیقه بامداد، 1:30 بامداد و سه بامداد، سرانجام ساعت چهار بامداد جمعه گذشته به سمت شیراز پرواز کرد.

این هواپیما ساعت 5:30 صبح جمعه در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به زمین نشست اما مسافران به‌عنوان اعتراض صندلی‌های خود را ترک نکردند تا اینکه خلبان توسط بلندگوی خود مجبور به عذرخواهی شد.

درحالی که خدمه پرواز کولر هواپیما را نیز خاموش کردند تا مسافران بر اثر گرمای بسیار، هواپیما را ترک کنند اما خلبان و خدمه پرواز با مقاومت آنان مواجه شدند و با یکی از مسافران که اقدام به گرفتن عکس از این اعتراض کرد برخورد تند نمودند.

برخی از مسافران به خبرنگار فارس در شیراز گفتند که بر اثر این تاخیرهای مکرر و طولانی از پروازهای خود به مقاصد داخل و خارج از کشور بازمانده‌اند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین