تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: با رشد ۵۰ درصدی بازدید کنندگان، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از هفتمین جشنواره لاله ها دیدن کردند.
۰
کد مطلب : ۱۹۶۲۱۹
بیش از نیم میلیون نفر از هفتمین جشنواره لاله ها بازدید کردند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با اشاره به پایان رسمی هفتمین جشنواره لاله های کرج گفت: امسال وضعیت جوی و مناسب هوا باعث دوام و بقای لاله ها شد و این موضوع موجب طولانی تر شدن زمان برگزاری و استقبال بی نظیر شهروندان از این جشنواره شد.
 
این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده این جشنواره در رسانه ملی و پخش تصاویر آن در مراکز بزرگ تجاری تهران و فرودگاه امام خمینی ره اظهار کرد: جشنواره هفتم از رشد ۵۰ درصدی تعداد بازدید کننده برخوردار بود و در یک ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.
 
وی تصریح کرد: ۱۶۰ مدرسه از استان البرز، بیش از ۳۵ بخش آموزشی و ۴۷ گروه بازدید کننده از ادارات و سازمان‌ها از هفتمین جشنواره لاله ها دیدن داشتند.
 
این مسوول با اشاره اینکه تنها نکته منفی جشنواره هفتم بحث معضلات ترافیکی بود، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری باید برای رفع این معضل اقدامات اساسی صورت دهد و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا اراضی اطراف پارک چمران از طریق تملک و یا حداقل اجاره در زمان برگزاری این گونه رویدادها در اختیار شهرداری قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه نباید برگزاری جشنواره های مرتبط با گل و گیاه منحصرا در پارک چمران و باغ گل‌ها باشد افزود: باید برای برگزاری چنین رویدادهایی چندین نقطه دیگر در شهر ساماندهی و باسازی شود.
 
بضاعتی پور ضمن اشاره به ظرفیت های فضای سبز استان البرز و شهر کرج در زمینه برگزاری جشنواره های مرتبط با گل و گیاه اضافه کرد: می توان با اتمام لاله ها در خرداد ماه جشنواره گل لیلیوم و بعد از شهریور و برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در پاییز جشنواره گل های داوودی را داشته باشیم.
 
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان با قدردانی از پلیس راهور، فرمانده نیروی انتظامی استان و شهرستان کرج و همکاری سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی و دیگر نهادهای خدمات رسان که در زمان برگزاری این جشنواره یاری‌رسان این سازمان بودند، گفت: جشنواره لاله‌ها به برند کرج تبدیل شده و حمایت اعضای شورا و بازدیدهای مکرر شهردار اهمیت این جشنواره را نشان می  دهد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین