تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله : یکی از مراجع تقلید شیعیان با ابراز تأسف از اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، گفت: آل خلیفه سرانجام گرفتار انقلاب مردم خواهد شد و این شب‌های تاریک به روز تبدیل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۱۶۷۱۲
آل خلیفه سرانجام گرفتار انقلاب مردم خواهد شد

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله العظمی جعفر سبحانی شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در جمع تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر ناگواری است که در این چند روز اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: آل خلیفه خود را مالک بحرین می‌داند و هر وقت بخواهد تابعیت کسی را سلب می‌کند و به هندوها و افراد دیگر تابعیت می‌دهد.

استاد سطوح عالی حوزه اظهار داشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم فردی بسیار سالم و شجاع و در عین حال دارای حرکت‌های مسالمت آمیز بود و جلوی حرکت‌های تند را گرفته بود.

وی با بیان اینکه حکومت آل خلیفه می‌خواهد ریشه شیعیان را نابود کند، اضافه کرد: سلب تابعیت این عالم شیعه با هیچ قانون شرعی و بین المللی سازگار نیست و آل خلیفه نیز سرانجام گرفتار انقلاب مردم خواهد شد و این شب‌های تاریک به روز تبدیل می‌شود.

آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معنای فتنه در قرآن کریم و روایات گفت: فتنه در قرآن در دو معنا به کار رفته است یکی به معنای امتحان و آزمایش و یکی هم به معنای کارهای شورشی و بی هدف اجتماعی.

وی افزود: در برخی روایت فتنه به معنای حرکت‌های انقلابی با هدف مانند انقلاب اسلامی نیز آمده است.

این مرجع تقلید، در پایان اظهار داشت: قطعا راه سیاهی که حکام بحرین در پیش گرفته‌اند ادامه نخواهد داشت و امیدواریم حرکت مردم بحرین نیز همین روال را طی کند و به نابودی آل خلیفه منجر شود.

توسعه دارالقرآن علامه طباطبایی

در ابتدای این مراسم مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از خریداری منزل کناری این دارالقرآن برای توسعه آن خبر داد.

مرتضی نجفی قدسی اضافه کرد: با خریداری این منزل، فضای دارالقرآن توسعه می‌یابد و برنامه‌های تفسیری نیز گسترش خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم مرکز تربیت مفسر ایجاد کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین