تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج از آمادگی صد درصدی نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بارش‌های احتمالی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۹۱۲
بارندگی ها تا آخر هفته ادامه دارد/ نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل هستند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، از عصر امروز شاهد ورود سامانه جدید بارشی به استان هستیم.
 
وی ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته طی چند ساعت آینده شاهد بارش برف در مناطق مختلف کرج خواهیم بود.
 
شهردار کرج ابراز کرد: بر این اساس از مدیران مناطق ۱۰گانه انتظار می رود اقدامات لازم برای جلوگیری از غافلگیری به واسطه بارش برف و باران را صورت دهند.
 
کمالی زاده توضیح داد: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته حوزه خدمات شهری تمام مناطق درآماده باش کامل هستند تا کمترین مشکل برای شهر و شهروندان ایجاد شود.
 
وی افزود:  به طور میانگین هر یک از مناطق کرج به دو دستگاه گریدر مجهز است که با هماهنگی صورت گرفته با سازمان مدیریت پسماند؛ بناست ۱۰ گریدر به مجموع آنها اضافه شود تا بتوانیم شرایط خاص پیش رو را به راحتی پشت سر بگذاریم.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: مدیران مناطق باید هماهنگی لازم را جهت استقرار گریدرها در گذرگاه های پرشیب و حساس منطقه خود داشته باشند و قبل از شروع برف ماشین آلات برف روبی را مستقر کرده باشند.
 
شهردار کرج گفت: علاوه بر این، مدیران مناطق با توجه به صلاحدید خود باید نسبت به تقویت دپوهای ماسه و نمک در جایگاه های تعیین شده در سطح شهر اقدام کنند.
 
وی توضیح داد: ضرورت دارد امشب در محدوده معابر و خیابان های شیب دار شهر خودروهای ویژه ماسه و نمک مستقر باشند.
 
کمالی زاده اضافه کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته چهارشنبه شب هم شاهد بارش برف و باران در کرج هستیم که امید است با همکاری مردم و تلاش حوزه خدمات شهری، از این بارش ها لذت ببریم و مشکلی ایجاد نشود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین