تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نمایندگان مجلس همان طور که برای فوتبال شفاف سازی می‌کنند، برای پول نفت هم شفاف سازی کنند.
۰
کد مطلب : ۵۱۰۰۰
آقای خادم تو باید بروی!
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل الریان قطر در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. اول باید بگویم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویم که به داور بحرینی بابت صعود تیم الشباب تبریک بگویم. اگر قرار است این داور به جام جهانی برود برای فوتبال آسیا متاسفم زیرا این داور به جام جهانی می‌رود و داوران خوب ما به آسیا نمی روند! بچه‌های ما تلاش کردند و از همه آنها ممنون هستم.آنها از عربستان به تهران آمدند و تمرین کردند. مقابل الشباب اگر داور بحرینی آن پنالتی را به زیان ما نمی گرفت، ما صعود می کردیم. داور بحرینی مانع صعودمان شد و حرف زدن فایده‌ای ندارد. با همه مشکلات می‌توانستیم نتیجه بگیریم و بدشانس بودیم ولی می‌توانستیم نتیجه بگیریم و صعود کنیم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه نشست خبری گفت: خدمت به هواداران لیاقت می‌خواهد، اگر تیم اول یا دوم می‌شد از استقلال می‌رفتم اما جدایی در شرایط کنونی دور از معرفت است. باید ببینم چه اتفاقاتی در روزهای آینده رخ می‌دهد. درست است که نتایج مطلوب نگرفته‌ایم اما علی فتح‌الله زاده و هیات مدیره تلاش کردند. ما هم اشتباهاتی داشتیم که اگر آن اشتباهات نبود هم قهرمان ایران بودیم و هم در آسیا صعود می‌کردیم، خود من هم اشتباه کردم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم فصل آینده تیمی در شان و شخصیت استقلال بسازم، تیمی مثل سال 83. فتح الله‌زاده زحمت زیادی کشیده است و به عنوان خبره فوتبال است و سرمایه فوتبال است حیف است به راحتی از این سرمایه بگذریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چقدر از جوانانی که امشب بازی کردند راضی بودید، گفت: هر کاری کردم به خاطر استقلال بود. نیت تسویه حساب با کسی را نداشتم. شاید به عقب برگردیم برخی کارها انجام نمی‌شود. برای بازیکنان جوان متاسفم . دو جوان 23 و 24 ساله پایشان گرفته بود اما بازیکن 38 ساله ما و پژمان نوری تا دقیقه 90 استارت می‌زند، ببینید فوتبال ما با کجا می‌رود.

قلعه‌نویی در پاسخ به فارس در مورد اینکه شاید با اتفاقاتی که رخ داد، فصل آینده شاید فوتبال ما بمیرد، گفت: آقایان آمدند شفاف سازی کردند، خوشبختانه باشگاه ما سربلند بیرون آمد. خیلی‌ها فکر می‌کردند قراردادم 2 میلیارد و 500 میلیون بود و من مربی تیم قهرمان و جز 4 تیم برتر آسیا بودم 10 درصد هم به قراردادم اضافه نشد. یکسال یک میلیارد و 200 میلیون تومان گرفتم و یکسال هم یک میلیارد و 300 میلیون تومان، شفاف سازی خوب است اما شفاف‌سازی از مس تا فولاد انجام شود. اگر این کار را نکنند باید بروند. آقای خادم تو باید بروی! می‌خواهند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بیاورند و تماشاگر فوتبال را از 80 هزار نفر به 300 نفر برسانند و این‌ها همه دکان بازار است. این همه پول هزینه یک گرت بیل هم نیست. پرسپولیس و استقلال این همه سرویس به جامعه دادند و از آسیب پذیری جامعه نجات دادند. ما استقلال و پرسپولیس را داریم کشتیم تا به هدف‌مان برسیم و 100 هزار نفر به 10 هزار نفر رسید و اکنون به 300 هوادار در ورزشگاه رسیده است.چه اشکالی دارد که 50 تا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند. آنها دنبال این بودند که تعداد تماشاگران را به 300 برسانند. فوتبال دولتی درآمدزایی ندارد. حق پخش تلویزیونی نداریم. کانال‌های‌مان دولتی است. سپاهان همیشه باشگاه مدنظرم است اما این باشگاه هم پول بیت المال است. خوب است که 150 نماینده مجلس تشکر کردند که شفاف‌سازی شده، از چه چیزی تشکر کردند؟ ولی همه چیز را شفاف سازی کنید. پول نفت را هم شفاف‌سازی کنند. سایر اتفاقات را هم شفاف سازی کنند. آقایان ماموریت داشتند که فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بیاورند.

وی ادامه داد: تیم ملی به جام جهانی رفت و کی‌روش مربی خوب دنیاست ولی کمتر از 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه برای بازی تیم ملی آمد. به قول آقایی که نوکر اجنبی است که می‌گوید آمار استقلال را قبول ندارد اما اگر این آمار برای کسی دیگر بود یا اجنبی‌ها تیتر یک برنامه‌هایش بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین