تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
به منظور بررسی مشکلات صنعت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت از سایپا بازدید کرد

حزب الله: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز به منظور بررسی مشکلات صنعت خودرو و راهکارهای افزایش تولید و بهره وری به همراه جمعی از معاونین این وزارت خانه از شرکت سایپا بازدید کرد.
۰
کد مطلب : ۵۰۹۲۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت از سایپا بازدید کرد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمدرضا نعمت زاده در بازدید از خطوط تولید این شرکت از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای تولیدی و صنعتی سایپا قرار گرفت.
وی با حضور در تمامی خطوط تولید و مونتاژ خودرو از قبیل سالن های بدنه و پرس، سالن های رنگ، خطوط مونتاژ محصولات ایکس 100 و تیبا2 و همچنین خط تولید خودرو سراتو در جریان فرایند تولید خودرو در شرکت سایپا قرار گرفت.
بر اساس این گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا شامل خودروهای تیبا2، سایپا 151، S300، سایپا 232، رنو داستر، ساندرو(B90)، چند خودرو جدید چانگان و بریلیانس که در سال جاری وارد فاز تولید انبوه خواهند شد بازدید کرد.
همچنین جلسه هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی از جمله شافعی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و صالحی نیا معاون امور صنایع برگزار شد که در این جلسه مواردی نظیر افزایش تولید و بهره وری، تامین نقدینگی و همچنین افزایش صادرات مورد بحث قرار گرفت و مهندس نعمت زاده دیدگاه های خود را در خصوص رفع مشکلات صنعت خودرو ارائه کرد.



منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین