تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
plusresetminus
حزب الله: فرمانده ناجا با مجرمانه خواندن اقدام برخی افراد در توهین به امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه گفت: ما با کسانی که حدود آزادی را رعایت نکنند و از قوانین کشور تخطی کنند، به عنوان یک مجرم و متخلف برخورد خواهیم کرد.
۰
کد مطلب : ۶۲۴۸۶
واکنش ناجا به اهانت کنندگان به امام خمینی(ره)
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سردار اسماعیل احمدی مقدم  در واکنش به اقدام هتاکانه برخی هنجارشکنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و ایجاد صفحات توهین آمیز به امام خمینی(ره) و ادعای برخی که عنوان می‌کنند برای برخورد با این موضوع باید اقدام به فیلتر کردن این شبکه‌های اجتماعی کرد، اظهار داشت: این که در حال حاضر خیابان‌های ما باز است و آزادی در کشورمان وجود دارد، دلیل نمی‌شود راننده‌ای با هر سرعت دلخواهی در خیابان‌های شهر براند. لذا این اقدامات توهین‌آمیز یک جرم است.
ش
وی با تأکید بر مجرمانه بودن این اقدامات افزود: با توجه به مجرمانه بودن این اقدامات طبیعی است ما با کسانی که حدود آزادی را  رعایت نکنند و از قوانین کشور تخطی کنند، به عنوان یک مجرم و متخلف برخورد خواهیم کرد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: ما با متخلفان و مجرمان و خصوصاً رفتارهایی که موجب جریحه‌دار شدن مقدسات، ارزش‌ها و سرمایه‌های ملی ما می‌شود، برخورد می‌کنیم.

احمدی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: البته آن‌ها از چنین اقداماتی نتیجه مورد نظر خود را نمی‌گیرند و این حرکات نتیجه عکسی برای آن‌ها خواهد داشت و این اقدامات، به «ضدتبلیغی» برای خود آن‌ها تبدیل می‌شود.

در روزهای اخیر برخی معاندان و جریان‌های خاص،‌ اقدام به انتشار مطالب موهن و هتاکانه‌ای به امام خمینی‌(ره) در برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله وایبر، فیسبوک، اینستاگرام و برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه کرده‌اند که این اقدام باعث جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از کاربران این شبکه‌ها شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین