تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
plusresetminus
حزب الله : مدیر تالار بورس استان البرز با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته امسال تاکنون شاخص بورس استان به ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد افزایش پیدا کرده است، گفت: ۹ هزار واحد از این میزان در مدت زمان ۲۰ روز اخیر به سبب رخدادهای سیاسی محقق شده است.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۴۳۴
شاخص بورس استان البرز به ۱۲۷۰۰ واحد رسید

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا نصرتی در نشست خبری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در 10 ماه گذشته امسال ارزش معاملات صورت پذیرفته در تالار بورس استان البرز 13 هزار میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: این امر 5 درصد از ارزش معاملات کل کشور را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون شاخص بورس البرز 12 هزار و 700 واحد افزایش پیدا کرده است، افزود: 9 هزار واحد از این میزان در مدت زمان 20 روز به سبب رخدادهای سیاسی محقق شده است.

مدیر تالار بورس استان البرز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی تالار بورس البرز در راستای ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی استان به منابع مالی نیاز دارند که باید در این راستا فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور آشنایی بیش از پیش مردم با سرمایه‌گذاری در بورس کلاس‌های آموزشی ویژه‌ای برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون به میزان 2 هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است که به طور قطع کافی نیست.

نصرتی با تاکید براینکه مردم باید با مقوله بورس با حضور در این دوره‌های آموزشی بیش از گذشته آشنا شوند، تصریح کرد: مردم می‌‌توانند برای سرمایه‌گذاری از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نیز استفاده کنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین