تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله : علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در اینستاگرام خود dr.kamalizade آورده است مجموعه مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای حل مشکلات پرسنل بیمارستان امام خمینی ره دریغ نخواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۳۱
باید تلاش کنیم اخبار مثبت از کرج به دنیا مخابره شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شنیدن نام شهرمان در رسانه های مختلف با خبر تجمع و اعتراض پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج برای دریافت حقوق معوق خود، مایه ی رنج است.
 
این اخبار از دو جهت برایم دردآور است؛ اول، عدم دریافت حقوق برای چندین ماه متوالی در این شرایط اقتصادی، حقیقتا قابل تحمل نیست و خانواده های پرسنل این مجموعه متحمل فشارهای مالی و روانی بسیاری در این مدت شده اند.
 
 دوم، گره خوردن نام کرج با این مشکل در رسانه های مختلف، از منظر برندسازی شهری آثار سوء غیرقابل جبرانی را در افکار عمومی به دنبال دارد.
 
بر این اساس مجموعه مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای حل مشکلات این بیمارستان دریغ نخواهد کرد.
 
در گام نخست، شهرداری کرج با تخصیص وام به مالک بیمارستان (سازمان همیاری شهرداری های استان البرز) حقوق عقب افتاده پرسنل زحتمکش این مرکز درمانی را پرداخت خواهد کرد.
 
بیمارستان امام خمینی ره از تجهیزات به روز برخوردار بوده و موقعیت مکانی آن نیز بسیار مناسب است؛ لذا تلاش می کنیم تا این مجموعه ی ارزشمند را به همراه پرسنل متخصص و خدوم آن، در شهر کرج حفظ کنیم.
 
برای حصول موفقیت در دیپلماسی شهری و ارتقاء برند کرج زیبا، ما و همه ی شهروندان باید تلاش کنیم تا اخبار مثبت از کرج به دنیا مخابره شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین