تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز :

بازرسی پلیس از ۱۲۷۰ انبار کالای قاچاق در کشور

حزب الله : سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به فعالیت وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی برای شناسایی انبارهای قاچاق کالا در کشور از بازرسی پلیس از ۱۲۷۰ انبار مظنون به کالای قاچاق خبر داد که به کشف مقادیر متنابهی کالای قاچاق منجر شده است.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۵۳۲
بازرسی پلیس از ۱۲۷۰ انبار کالای قاچاق در کشور

 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، قاسم خورشیدی با اشاره به اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت انجام شده در خصوص ساماندهی انبارهای کالا در کشور و برخورد با انبارهای کالای قاچاق اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی انبارهای کشور دو راهکار کوتاه و بلند مدت را پیش بینی کرده است که در راهکار کوتاه مدت، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات از سال گذشته طرح ضربتی شناسایی انبارهای کالا را در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزایش کشفیات به دست آمده کالاهای قاچاق در سال جاری را محصول اجرای این طرح ضربتی دانست و گفت: نیروی انتظامی در گزارش اخیر خود، از شناسایی بیش از 12 هزار محل نگهداری کالا در کشور خبر داد که از این تعداد، 1270 انبار به عنوان انبارهای مظنون به انبار کالاهای قاچاق مورد ارزیابی قرار گرفتند و مقادیر بسیاری کالای قاچاق از این انبارها کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به راهکار بلند مدت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی انبارهای کالا در کشور نیز افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سامانه جامع انبارها در حال شکل‌گیری است که بر اساس این سامانه، تمام انبارها و محل‌های نگهداری کالا در کشور شناسایی شده و نوع کالای وارد شده، مبدا و مقصد کالا در این سامانه ثبت می‌شود. لذا بدیهی است در صورت اجرای سراسری این طرح، انبارهایی که در این سامانه ثبت نشده باشند، به عنوان انبارهای غیرمجاز تلقی خواهند شد.

خورشیدی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این سامانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شده و اجرای پایلوت آن در سمنان نیز به پایان رسیده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه بزودی مرحله سراسری این طرح در کشور آغاز می‌شود، افزود: در حال حاضر با سازمان تعاون روستایی که بیش از 3500 انبار در کشور را در اختیار دارد، هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا انبارهای این سازمان را سامانه انبار ثبت کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین