تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز با بیان اینکه امیدواریم همه مسافرانی که از این استان عبور و یا به این استان وارد می‌شوند خاطره خوبی از البرز داشته باشند،گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این استان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
۰
کد مطلب : ۱۹۳۰۳۲
البرز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در مراسم  آغاز  رزمایش طرح انتظامی ترافیکی نوروز 98 پلیس راه استان البرز  که ظهر امروز در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد،اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در  بالاترین سطح قدرت در عرصه‌های مختلف هوا، دریا، زمین و فضا قرار دارند.
 
وی افزود:  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با آمادگی کامل از کیان کشور حفاظت می‌کنند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        تمهیدات پذیرایی نوروزی از زائران و مسافران خراسان رضوی فراهم است
 
        آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی
 
        بیش از یک هزار کلاس درس در خراسان جنوبی میزبان مسافران نوروزی است
 
استاندار البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی از عزیزترین نیروهای میهن محسوب می‌شود، ادامه داد: این عزت از دلسوزی، همراهی با مردم، خدمات شبانه روزی و قانون‌گرایی بدست آمده است.
 
شهبازی با بیان اینکه در سالجاری نیروی انتظامی به مدد همین نیروها، توفیقاتی کسب کرده که در مسیر تداوم و استمرار این روند نیازمند کمک است،گفت: امید است با تدابیری که فرمانده نیروی انتظامی اندیشیده همچنان آرامش و امنیت را در سال جدید داشته باشیم.
 
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز با امکانات استانی، سرویس ملی ارائه می‌دهد، اضافه کرد: از خداوند می‌خواهم توانی به من بدهد که در راستای ماموریت هایی که ناجا در البرز دارد، همراهی لازم را داشته باشم.
 
وی با بیان اینکه البرز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است، گفت: امید است بتوانیم برای تقویت زیرساخت های نیروی انتظامی در البرز گام های موثری برداریم.
 
شهبازی با اشاره به طرح های استقبال از مسافران نوروزی در البرز افزود: امیدوارم تمامی کسانی که از البرز گذر می کنند، خاطره خوبی از این استان داشته باشند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین