تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
plusresetminus
حزب الله: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش طی امروز (۳۰ بهمن) در استان گیلان و غرب استان مازندران است، گفت: در این مناطق طی امروز کاهش دمای شش تا ۱۰ درجه‌ای رخ می‌دهد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۷۷۴
کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در شمال کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا (۳۰ بهمن و اول اسفند) با عبور سامانه بارشی از سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در این مناطق بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه‌ داد: طی امروز و فردا (۳۰ بهمن و اول اسفند) سامانه دیگری در جنوب و جنوب شرق کشور فعال است که سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در قسمت های جنوب شرقی کشور و بارش برف در ارتفاعات این مناطق می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز (۳۰ بهمن) در استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر و قزوین و قم در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه‌ (۲ اسفند) به‌تدریج هر دو سامانه از کشور خارج و جو پایداری حاکم می‌شود.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (۳۰ بهمن ماه) خلیج فارس و تنگه هرمز در روز چهارشنبه (اول اسفند) خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج است، تصریح کرد: دریای خزر نیز طی امروز و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.
 
دمای تهران به زیر صفر می‌رسد
 
وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر ۷ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه‌ (۲ اسفند) با حداقل دمای ۲-  و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین