تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
plusresetminus
حزب الله : گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تنها نماینده ایران در بخش صنعت خودرو با ارائه پنج محصول خود در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی الجزایر شرکت کرد و آخرین توانایی های صنعتی و تکنولوژیکی خود را در فضایی به وسعت 200 متر مربع در معرض دید عموم قرار داد.
۰
کد مطلب : ۸۵۰۵۸
نمایشگاه بین المللی الجزایر میزبان محصولات ایران خودرو

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، نمایشگاه بین المللی الجزایر  با حضور عبد المالک سلال، نخست وزیر الجزائر،نیرمالا سیتارامان  وزیر تجارت و صنایع هند و تعدادی از مسوولان حکومتی الجزایر و فعالان اقتصادی، با شعار تنوع اقتصادی به هدف توسعه پایدار، افتتاح شد.
نخست وزیر الجزایر به همراه  عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزیره  و هیات همراه از غرفه ایران خودرو بازدید کردند. گروه صنعتی ایران خودرو خودروهای دنا، رانا، سورن ای ال ایکس، سمند ال ایکس و محصول جدید خود، وانت آریسان، را در غرفه خود به نمایش گذاشت.
در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی الجزایر بیش از 1300 شرکت از 30 کشور در غالب 742 شرکت کننده خارجی و 643 شرکت کننده محلی شرکت کردند و توانایی های خود را در بخش های صنایع خودرویی، صنایع غذایی، بافندگی، میکانیکی، انرژی، خدمات، صنایع الکترونیکی، صنایع منزلی و دکوراسیون و ساختمانی به نمایش گذاشتند.
کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال، ایالات متحده آمریکا، برزیل، شیلی، کوبا، ژاپن، چین، ایران، ترکیه، مالزی، ویتنام، هند، سودان، سنگال، نیجر، مصر، لیبیی، تونس، سوریه، اردن، فلسطین، جمهوری چک، پاکستان، روسیه، صربستان از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه بودند.
الجزایر از جمله کشورهایی که است که به محصولات ایرانی اقبال بسیاری زیادی نشان داده و مردم مسلمان این کشور ترجیح می دهند تا خودروی ساخت یک کشور اسلامی را خریداری کنند.  الجزایر با بیش از 35 میلیون نفر جمعیت دارای بازار خوبی برای واردات خودرو است و سالانه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو به ارزش ۵ میلیارد دلار وارد این کشور می‌شوند.

 

منبع : ایکو پرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین