تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
plusresetminus
حزب الله : این روزها، در ژنو جعبه‌های فلزی متحرک زیادی به زیباترین شکل زیر نور هالوژن سالن‌های نمایش و فلش نور عکاسان و فیلم‌برداران درخشید‌ه‌اند. فلزهایی که توجه جهانیان را جلب کرده و در یک مجموعه زیبا یکدیگر را کامل کرده‌اند. دنیای جذاب خودرو این روزها از ژنو خبر ساز شده است اما در میان خیل عظیم خودروهای جهان، قطعا برخی ویژگی‌های منحصر به فردی را از آن خود کرده‌اند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.
۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۸۴
سریع‌ترین ابرخودروها در بزرگترین نمایشگاه خودروی اروپا/عکس
 
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یکی از ویژگی‌های پراهمیت در خودروها، سرعت است. ویژگی‌ای که  می‌تواند برخی از جایگاه‌های خودرویی جهان را زیر و رو کند. شاید بتوان استون مارتین "والکری" را یکی از سریع ترین‌های نمایشگاه خودرویی ژنو نامید. 

 

استون‌مارتینی‌ها مدت‌هاست که قصد دارند یکی از سوپر اسپورت‌های v12 خود را تحت قوانین تردد شهری آماده کنند. این هایپر کار  با کد am-rb 001 شناخته می‌‌شود. این خودرو با موتور ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری، بیش از 900 اسب بخار قدرت دارد که برای شتاب‌گیری عالی در پیست، تنظیم و تیونینگ شده است.

 

                                                                                      سوپرخودروی scg 003s


 

سریع‌ترین ابرخودروهای نمایشگاه ژنو کدامند؟

 

 

 

سریع‌ترین ابرخودروهای نمایشگاه ژنو کدامند؟

پس از مدت‌ها کار و آزمایش‌های متعدد، سرانجام شرکت "scuderia cameron glickenhaus" به‌صورت مخفف scg، اولین سوپراسپرت تولیدی خود را معرفی کرد.این سوپرکار مجهز به یک پیشرانهٔ 4.4 لیتری v8 است که 750 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت را برای آن به ارمغان می‌آورد. شتاب صفرتاصد این سوپراسپرت هم کمتر از 3 ثانیه خواهد بود.

 

لامبورگینی اوراکان پرفومانته

سریع‌ترین ابرخودروهای نمایشگاه ژنو کدامند؟

این گاو جوان که پرفومانته لقب گرفته، یک موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر v شکل تنفس طبیعی دارد که آن را مدیون نسل‌های گذشته اوراکان‌هاست. توان و گشتاور آن پس از انجام به‌روزرسانی و تقویت اجزای مختلف به ترتیب به 631 اسب بخار و 600 نیوتون‌متر رسیده است. با چنین قدرتی خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا  100 کیلومتر بر ساعت تنها 2.99 ثانیه زمان نیاز دارد.

 

هوندا سیویک تایپ r

سریع‌ترین ابرخودروهای نمایشگاه ژنو کدامند؟

در قسمت موتور سیویک تایپ r جدید شاهد ارائهٔ یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هستیم. این موتور با 400 نیوتن متر گشتاور حدود 315 اسب بخار خروجی دارد.

بوگاتی شیرون

سریع‌ترین ابرخودروهای نمایشگاه ژنو کدامند؟

شتاب صفرتاصد شیرون 2.5 ثانیه بوده و خودرو می‌تواند با بیشینه سرعت 4200  کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

منبع : عصر ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین